برپایی صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی در گلزار شهدای شلمان

به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار مرتضی حسین پور شلمانی، صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی در محوطه گلزار شهدای شلمان برگزار شد.

برپایی صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی در گلزار شهدای شلمان

به گزارش ۸دی،  امام جمعه لنگرود در این مراسم بصیرت را رمز ماندگاری شهدا در تاریخ دانست و گفت: شهدا با تاسی از عاشورای سید الشهدا علیه السلام و با تبعیت از فرامین، ولی فقیه زمان خود تا پای جان برای حفظ آرمان‌های انقلاب جنگیدند که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار مرتضی حسین پور شلمانی نمونه بارز این شهداهستند.

حجت الاسلام مهدی نقوی افزود: شهید مرتضی حسین پور تنها متعلق به ملت ایران اسلامی نیست بلکه این فرمانده شهید به دنیای اسلام، آزادی خواهان و گروه‌های مقاومت جهان تعلق دارد.

همچنین با حضور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مسولان مزار این شهید والامقام گلباران شد.

پنجمین سالروز شهادت شهید مدافع حرم، فرمانده نابغه شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی با سخنرانی یکی از فرماندهان جبهه مقاومت روز یکشنبه شانزدهم مرداد ساعت ۱۸ عصر در شلمان، شهرستان لنگرود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

شهید سردار مرتضی حسین‌پور شلمانی معروف به حسین قمی بود که در شانزدهم مرداد ۱۳۹۶ در دیرالزور سوریه به مقام رفیع شهادت رسید.

شهید حسین پور فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون در سوریه بود و در سال ۱۳۹۷ از سوی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شهید نمونه کشوری انتخاب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه