پیام تبریک سردار “عبدالله‌پور” در پی ارتقا درجه فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک‌خان

فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی ارتقاء درجه سردار ار سرتیپ دوم پاسدار “سبحان تاور” فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک‌خان نیروی زمینی سپاه را تبریک گفت.

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی ارتقاء درجه سردار سرتیپ دوم پاسدار سبحان تاور فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک‌خان نیروی زمینی سپاه را تبریک گفت.

متن‌ پیام بدین شرح است:

برادر بزرگوار سردار سرتیپ دوم پاسدار سبحان تاور
سلام علیکم

ترفیع و ارتقاء درجه حضرتعالی به سرتیپ دومی که نشان از لیاقت، تعهد، شایستگی و حسن اعتماد به جنابعالی است را به شما و تمامی همکارانتان در تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک‌خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزونتان در جهت تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راه خدمت به مردم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ظل توجهات رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای را از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

بی‌شک خدمت به مردم ولایت‌مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه‌ی معنوی گران‌سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا می‌گردد.

اینجانب ترفیع و ارتقاء درجه حضرتعالی به سرتیپ دومی را به شما تبریک عرض نموده و توفیق روزافزونتان را در راه خدمت به مردم شریف استان گیلان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار
محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه