عاملان تیراندازی در لاهیجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به اینکه دو همسایه ۵۴ و ۵۷ ساله که خصومت شخصی و قدیمی با یکدیگر داشتند با سلاح شکاری به سمت منزل یکدیگر تیراندازی کرده‌اند، گفت: هر دو متهم این حادثه دستگیر شد.

عاملان تیراندازی در لاهیجان دستگیر شدند

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه امنیت و آرامش جامعه از خطوط قرمر پلیس است، اظهار کرد: شهروندان با حفظ آرامش و کنترل خشم در موارد تنش زا، از بروز حوادث جبران ناپذیر پیشگیری نمایند.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی دریافت گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان لاهیجان، بلافاصله با حضور ماموران پاسگاه بازکیاگوراب در محل اکیپی ویژه نیز پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند. پس از حضور ماموران پلیس در صحنه و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته مشخص شد که دو همسایه ۵۴ و ۵۷ ساله که خصومت شخصی و قدیمی با یکدیگر داشتند با سلاح شکاری به سمت منزل یکدیگر تیراندازی کرده‌اند.

سرهنگ “حمید محمدی‌نسب”  با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی در بر نداشته است، گفت: بلافاصله هر دو متهم دستگیر و در بررسی از محل دو قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه