بازخوانی در دوجبهه خودی ها

مسئول جمعیت یاران انقلاب و عضو شورای مرکزی تشکل های استان گیلان، نوشت: دل ما و شما هم از دست این معتمدین مصلحت اندیش خون است همان ها که بعد از جنگ هم با انتصابات مدیران بی کفایت، مصلحت ها اندیشیدند.

بازخوانی در دوجبهه خودی ها

۸دی: ” محمدرضا رئوفی” مسئول جمعیت یاران انقلاب و عضو شورای مرکزی تشکل های استان گیلان در یادداشتی با عنوان “بازخوانی در دوجبهه خودی ها” خطاب به نیروهای انقلابی نوشت: با سلام و عرض ادب و احترام حضور نیروهای خط مقدم جبهه انتخابات که مایه افتخار جبهه انقلابی که با تمام عشق برای دولت انقلابی فعالیت نموده اند و اکنون میبایست جهت حفظ دستاوردها از هنر پارلمانی خود در ادامه رسالت آرمانی در راه ولایت، خوب ایفا نماییم، هر چند در برخی از عرصه ها نشان مدال پیروزی شما را ربودند و به گردن همانهایی آویزان کردند که در ۸ سال دولت بنفش آویزان امثال نوبخت ها بوده اند و اکنون نباید همان کوتاهی های سیاسی نشاط و شادابی و شیرینی پیروزی را بر کام دوستان تلخ نمایند، اما در ادامه راه شهیدان و امیدوارکردن مردم به نظام و تا نشاندن مدیران جهادی بر عرصه ها باید تلاش کنیم و کار برای خدا دلسردی ندارد و نهایتا پیروزی از آن حق طلبان خواهد بود.

با اینکه همه میدانیم مصلحت اندیشان پشت جبهه خودی در زمان جنگ هم هر ازچند گاهی برای جوری بار به جبهه ها سرکشی می کردند درآنزمان هم بنا به تجویز پزشک تیر و ترکش برای قلبشان ضرر داشت از آمدن به منطقه عملیاتی خود داری میکردند ودر بهترین جای اهواز خانه های کولر دار مجلل کرایه میکردند و نزدیکای غروب در هوای خنک به پایگاه شهید بهشتی مقر عقبه رزمندگان سری میزدند تا با رزمندگان اسلام در نقش صلیب سرخ با رزمندگان همدردی میکردند، امان از دل که دل ما و شما هم از دست این معتمدین مصلحت اندیش خون است در بعد از جنگ هم با انتصابات مدیران بی کفایت، مصلحتها اندیشیدند.

هم اکنون میخواهیم بدعت شکنی داشته باشیم و از سر دلتنگی در بازخوانی انطباق آن جبهه ها در بازنگری این جبهه ها که به مراتب هوشمندی لازم است مقداری در انطباق این دو جبهه یعنی از جنگ و جبهه کارو زار سیاست در نقش بجا مانده در کانال جبهه دشمن قرار گرفتن را برای شما تشریح نمایم.

سلام دوستان. سلامی از میدان جبهه شمال مقابله با زر و زور و تزویر در این استان خاک مرده ریخته شده به جبهه جنوب و شرق و غرب و سایر استانهایی که پیروزی انتخابات رااز آنها غصب کرده اند و سلام ما را به دوستان کانال جبهه های انقلابی برسانید و ارادت ماراهم ابلاغ فرمایید و همچنین بگویید، انقلابیون گیلان بعد از عبور از. ل. ج. م. ن. در کانال میدان مین پیچیده و بمب های ناپالم دولت بنفش و پمپاژ پول در کانالیزه بعضی از نمایندگان ادوار گذشته که برای ستاد لاریجانی هم قسم شده بودند که بعداز رد صلاحیت لاریجانی و بعد از پیروزی نیروهای ما آنها در جبهه خودی نفوذ کرده و با همدستی آنها باگروه دولت بنفش، توانستند دژ محکم برای مدیران وضع موجود ایجاد کنند اما ما با نیروهای خودی هنوز نتوانستیم درفتح خاکریزها و پیروزی میدانی موفق باشیم و جناحین ما پر از دشمنان قسم خورده مدیران دولت قبل و فرصت طلبان است ودر داخل هم منفعت طلبان، ودر عقبه ماهم با معامله گران، ودرطرح تهیه آتش پشتیبانی مرکزی هم آتش تهیه گاها بر سر نیروهای تشکلهای و ستادهای خودی میریزد، و هر لحظه محاصره ما تنگ تر میشود لذا ناگزیریم با آتش به اختیار اقدامات شهادت طلبانه را اختیار کنیم تا با مقدار نیروهایی که داریم باطرح حمله دورانی وبا ایجاد رخنه درشعاع خط حد محورمسیر پیشروی از لجمن دشمن عبور کرده ایم امادر کمینهای پنجه ای دشمن مواجه شدیم و باید با چکش سندان به قلب دشمن رخنه کنیم.

حالیه نقطه رهایی ما بانقاط هماهنگی بهم ریخته و نقاط خیز نیروهای ما با نیروهای جناحین از مختصات دقیق قائم الزاویه در نقشه جغرافیایی معین شده بود ناگزیر به تغیر مسیر داده تا با حرکت چهار عنصری در طی مسافت در مسیر اصلی قرار بگیریم چرا که کالک عملیاتی مارا هم نفوذیها و با شنود از دستگاه راکال گرفته وهمه را در دست دشمن قرار داده اند البته به نقاط الحاق پیش بینی شده هم نرسیده ایم آنهم بدلیل گرفتار شدن در کمین مثلثی که مابین بعضی از نیروهای نظارتی و نمایندگان، سیاسیون، توابین و معامله گرانی متناظری که در انتخابات هم نقشی نداشته اند و بعضیها از ابوموسی اشعری ها که برای ما مدیران انتخاب میکنند باعث شده است دیگر انتظار پشتیبانی از محور عملیات را از آنها نداشته باشیم و همینها بعداز هر انتخاباتی جایگاه لویی جرگه افغانستان را راه اندازی میکنند به محض کوچکترین بیانیه مطالبه گری از نیروهای انقلابی راکه می شنوند بلافاصله مشاوران بد ضمن طراحی در نحوه مقابله با نیروهای پیروز میدان، معتمدین تمام دولت ها در استان راهم فراخوانی میکنند تا در مطالبه گری بحق نیروهای پیروز میدان دخالت نموده و آنها را سهام خواه معرفی میکنند و میخواهند ماها را همانند شهدای هویزه با آتش خودیها از بین ببرند.

لازم است کد رمزمقدار نیروهای خودی که در دولت راه یافته اند که انصافا بعضا مدیران خوب هم وجود دارد رمز مکالمه رادیویی آنها را تغییر دادیم و از آنها مواظبت کنید حداقل آنها اسیر مدیران لیبرال مسلک نشوند. حال چه کنیم این سرنوشت روزگار ما دست خوش تغییرات عرصه ها بدست آنهاست وباید نیروهای خودی هوشمندانه از محاصره بیرون بیایند اگرما بتوانیم در این گلوله بارانی که در کانال خودی ریخته میشود مبداء آن رابا پلاتینگبرد محاسبه وشناسایی کنیم و فقط از آن رهایی یابیم البته دعا کنید بتوانیم جناح چپ اصلاحطلبان و اعتدالیون که خطوط ضعیفی دارند را بشکنیم و بعدا فکری هم برای توابین خواهیم نمود و اگر هم در میدان نبرد شهید شدیم برای ما مراسم با شکوهی با پول لیبرالها و با سخنرانی تشریفاتی بزرگان یا نماینده عالی دولت برگزار کنید تا همه خوش باشند (البته مبارزه در خط مقدم و بصیرت در شناخت دوجبهه فقط از آن تشکل ها و ستادهای انقلابی انتخابات های جبهه خودی است) لذا اقدام به باز پس گیری عرصه های مدیریتی خطه سرسبز انقلابی گیلان که بعضا توسط منفعت طلبان و توابین که نقش نمایندگی سلیب سرخ و u.N راهم ایفا میکنند بدون خون ریزی همچنان در تصرف خود دارند و این برگ زرین هم از افتخارات ساکتین است.

حالیه منتظر هستیم بعد از پیروزی عملیات این سکوت رادیویی شب عملیات شکسته شود و تلاش اصلی خود را برای بیدار کردن ساکتین از خواب و جریان حادثه آندلس را که غرب گداها در طراحی آن هستند برای آنها به تصویر بکشیم، و اگر درایجاد وحدت نیروهای خودی موفق شویم ابتکارعمل در دست جبهه انقلاب خواهد بود. آنوقت از نمایندگان دولت گرفته تا نمایندگان مجلس وسایرین هم به سوی جبهه انقلابی پیوندخواهند خورد.

ضمن اینکه مقام عظمای ولایت آتش به اختیار را به نیروهای انقلابی تفویض فرموده اند.

لذا به دوستان هر دو کانال جبهه ها بفرمایید شاید ما دیگر نتوانیم در نقاط تماس همدیگر را بصورت فیزیکی ببینیم اما قلبهای شکسته انقلابیون در تمام جبهه های مقاومت باهم است وحالیه امکان آخرین خط حد پیشروی شاید ممکن نباشد، ما اکنون در کانال تنگ و تاریک تا دندان مسلح دولت بنفش ولیبرال ها و … در حال مطالبه گری از آنها هستیم واکنون خودمان نتوانستیم از محاصره آنها بیرون بیاییم شاید هم بلای کربلای ۴ بر سر ما پدید آید و به عزیزان ساکتین بگویید حداقل این انتظار رو از ما نداشته باشید تا با قرار گرفتن در تنگه احد به جبهه شماها بپیوندیم اما با تجربه ای که ازجبهه های مقاومت آموختیم و مقابله با فتنه ها داریم بقول قوه الهی ضمن شکست جناح مقابل، با اطلاع رسانی بموقع برای انقلابیون، در معرفی کردن مدیران و مشاوران بد، و نفوذیهایی که در جبهه خودی نقش طرفداران به مشابه زمان بنی صدر را در جنگ دارند اقدام لازم را انجام داده و همه آنها را از خطوط خودی پاکسازی خواهیم نمود ان شاءالله.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
تا چند مدت پیش داد و فغان داشتید که دولت و‌ مجلس دست ما نیست. شعارتان نیز این‌بود که امور باید دست جوانان مومن انقلابی باشد. الان که‌صدر تا ذیل امور وفق مراد است .خب بسم‌ا.... به جای درگیری برای پست و‌ مقام و غنایم به فکر حل مشکلات خلق ا....باشید.
ناشناس
همین الان هم صدر تا ذیل را لیبرال ها اعتدالیون رنگ عوض کرده دارند که بوی سمت که به گوش شان می رسد ظاهر عوض کرده اند
ناشناس
و ظاهرا این دور تسلسل تا ابد دهر ادامه دارد... بیچاره ما مردم.رییس جمهور انتخاب شده. رییس جمهوراستاندارهای انقلابی خود را انتخاب می ‌کند. استاندارها هم باید تیم استاتی خود را بچیند که‌همسو با سیاست های دولت جدید باشد مابقی همه بهانه ای بیش نیست و بیشتر توجیه است. و گروگشی سیاسی .....
ناشناس در پاسخ به
استاندار انقلابی رو خوب اومدین اونم با این انتصابات فرامرزی اش!!
در حاشیه