کشف ۱۵۱ لیتر روغن‌ قاچاق در رشت

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان گیلان گفت: بیش از یک میلیارد ریال روغن‌ موتور قاچاق در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت کشف شد.

کشف ۱۵۱ لیتر روغن‌ قاچاق در رشت

به گزارش ۸دی، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان گیلان هرگونه فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور عنوان و اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی اخبار دریافتی مبنی بر دپوی روغن‌های موتور قاچاق داخل یک انبار در یکی از مناطق شهرستان رشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از اقدامات فنی و اطمینان از صحت خبر به آدرس مورد نظر اعزم و ۱۵۱ لیتر روغن موتور را کشف کردند.

سرهنگ ” علی حیدرخواه” از معرفی متهم ۵۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش روغن‌های کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند. این روغن‌ها در سامانه جامع انبارهای سازمان صمت ثبت نشده بود و متصدی امر قصد سوء استفاده از این موضوع را داشت که با هوشیاری پلیس از این امر جلوگیری شد.

این مقام انتظامی از مردم خواست در صورت مشاهده یا برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه