استاندار گیلان: رفع اساسی مشکلات با کار جهادی محقق می‌شود

استاندار گیلان در شورای اداری رودسر با بیان اینکه رفع اساسی مشکلات با کار جهادی محقق می‌شود بر ضرورت تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه‌های محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان تاکید و به فرماندار این شهرستان تکلیف کرد تا با جدیت و تعامل با مدیران استانی پیگیر امورات مردم باشد.

استاندار گیلان: رفع اساسی مشکلات با کار جهادی محقق می‌شود

به گزارش ۸دی، استاندار گیلان امروز در نشست پیگیری مشکلات و بررسی وضعیت تکمیل پروژه های عمرانی رودسر در فرمانداری این شهرستان بر ضرورت تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه های محرومیت زدایی تأکید و اظهار کرد: رفع اساسی مشکلات مردم با کار جهادی و همچنین برنامه ریزی عملیاتی و میدانی امکان پذیر است.

وی در ادامه افزود: دولت سیزدهم بر رفع مشکلات مردم و گره‌گشایی از امور آنان به ویژه در مناطق محروم و دوردست اهتمام جدی دارد.

اسدالله عباسی با بیان اینکه در قالب سفرهای شهرستانی برای مشاهده مشکلات به صورت میدانی به تمامی نقاط استان سفر می کنم، گفت: مسئولان باید برای تسریع در اجرای مصوبات سفرها عزمی جدی داشته باشند و از تمامی ظرفیت ها استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه هیچ بهانه ای از سوی پیمانکاران پروژه های عمرانی عام المنفعه پذیرفتنی نیست، عنوان کرد: وقتی دولت به پرداخت اعتبارات لازم به پیمانکاران توجه دارد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاه ها اهتمام جدی برای اجرای پروژه ها در بازه زمانی مشخص را داشته باشند تا مردم ماحصل این تلاش های جهادی را ببینند.

این مسئول با اشاره به شرایط آب و هوایی در گیلان بر ضرورت تعجیل و اولویت بندی اجرای پروژه ها تا قبل فصل سرما و بارش برف و باران تاکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان متولی دقت داشته باشند و از تجربه گذشتگان که اعتبارات ملی و استانی به دلیل عدم مدیریت جهادی حیف و میل شد، درس عبرت بگیرند و برای مردم صادقانه خدمت کنند.

وی با تشریح پروژه های عمرانی و مشکلات مردم رودسر در حوزه های مختلف کشاورزی، آرد و نان، جاده های ارتباطی بویژه در مناطق دور دست و محروم، برق، گاز، آب شرب و مزارع، به فرماندار این شهرستان تکلیف کرد تا با جدیت و تعامل با مدیران استانی پیگیر امورات مردم باشد.

عباسی با بیان اینکه به عنوان استانداری بومی، مشکلات و رنج برنج کشاورزان و آحاد مردم گیلان را درک می‌کنم، بیان کرد: خادمان مردم در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم برای تعالی ایران اسلامی و گیلان سرافراز تا پای جان ایستاده اند.

در این جلسه که مسئولان استانی و شهرستان حضور داشتند، مدیران دستگاه های مرتبط با مشکلات و پروژه‌ های عمرانی رودسر گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات انجام شده ارائه کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه