آیت‌الله فلاحتی: خدمت به خانواده‌های شهدا وظیفه همگانی است

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا وظیفه همگانی است، گفت: آرامش کنونی کشور را مدیون شهدا، جانبازان و رزمندگانی هستیم که بی دعا جان خود را وقف ایران اسلامی کردند.

آیت‌الله فلاحتی: خدمت به خانواده‌های شهدا وظیفه همگانی است

به گزارش ۸دی، آیت الله فلاحتی در دیدار با خانواده های شهیدان امین اصغری و عیسی قادری و جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس هرمز امام دوست با اشاره به از جان گذشتگی شهدا و جانبازان در راه وطن اظهار کرد: آرامش کنونی کشور را مدیون شهدا، جانبازان و رزمندگانی هستیم که بی دعا جان خود را وقف ایران اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان در برهم زدن آرامش جامعه است، افزود: بودن خانواده شهدا و جانبازان در مسیر انقلاب، نشان از زنده بودن انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به رسیدگی به دغدغه های خانواده شهدا و جانبازان نیز تأکید کرد و گفت: یاد شهدا و جانبازان و خدمت به آنها خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شهید امین اصغری سال ۶۳ در منطقه سومار و شهید عیسی قادری سال ۶۵ در بمباران هوایی پیرانشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

http://r-falahati.ir/wp-content/uploads/2022/07/DSC_0043-1536x1027.jpghttp://r-falahati.ir/wp-content/uploads/2022/07/DSC_0110-1536x1027.jpghttp://r-falahati.ir/wp-content/uploads/2022/07/DSC_0063-scaled.jpg

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه