آیت الله فلاحتی: دولتمردان برای تثبیت قیمت‌ها تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به سفر روز گذشته وزیر اقتصاد و دارایی به گیلان، گفت: ایشان اذعان می کردند که در دولت اولین تلاش ها تثبیت قیمت ها است و امیدوارم این رنج هایی که مردم در برخی بخش ها متحمل می شوند و دولت هم درک می کند، تثبیت قیمت ها را به همراه داشته باشد.

آیت الله فلاحتی: دولتمردان برای تثبیت قیمت‌ها تلاش کنند

به گزارش ۸دی،آیت الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در خطبه های بعد از نماز عید سعید قربان در مصلی امام خمینی (ره) در رشت با اشاره به سفر روز گذشته وزیر اقتصاد و دارایی به گیلان و دیدار با وی اظهار داشت: ایشان اذعان می کردند که در کابینه دولت اولین تلاش ها تثبیت قیمت ها است.

وی با بیان اینکه دولت در حال تلاش است، افزود: امیدواریم این رنج هایی که مردم در برخی بخش ها متحمل می شوند و دولت هم درک می کند، تثبیت قیمت ها را به همراه داشته باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به حضور مردم در همه مناسبت ها و قدردانی از آنان گفت: مسئولان باید قدر شما مردم را بدانند که قطعا عاقبت به خیر می شوند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با بیان اینکه قدرت های پوشالی به سمت افول می روند، افزود: خداوند عزتی که به ملت های ایران وعده داده، خواهد داد، دشمنان تلاش می کنند که این عزت تحقق نیابد اما وعده خداوند قطعی است.

وی بیان داشت: در نظام اسلامی هر کسی که با رهبر معظم انقلاب زاویه دار شد خداوند به نوعی آنان را کیفر می دهد و این از سنت های الهی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه