کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در تالش

فرمانده انتظامی تالش از کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در تالش

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اشاره به اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است، اظهار کرد: از بین رفتن منابع طبیعی ضرر جبران‌ناپذیری را به محیط زندگی وارد می‌کند.

وی در ادامه افزود: ماموران پاسگاه انتظامی کرگانرود به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون که در حال تردد در محور “آستارا – تالش” بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ “محمد رستمی” از کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا، راش و ممرز در بازرسی از این کامیون خبر داد و تصریح کرد: در این راستا متهم ۴۵ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد.

سرهنگ رستمی در پایان به عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق چوب اشاره کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه