کشف بیش از یک تن مواد‌ مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف یک تن و ۳۷۲ کیلوگرم انواع مواد ‌مخدر از آغاز سال ‌جاری تاکنون در گیلان خبر داد و گفت: در ۳ ماه گذشته، ۱۱ باند قاچاق مواد مخدر نیز در استان منهدم شد.

کشف بیش از یک تن مواد‌ مخدر در گیلان

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن قدردانی از خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره یار و همراه مجموعه انتظامی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از آغاز سال ‌جاری تاکنون، ۶ هزار و ۳۸۲ معتاد متجاهر، قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر را دستگیر کرده است، افزود: اگر امکانات زیرساختی در گیلان ایجاد شود در کمتر از ۴۸ ساعت ماموران انتظامی تمامی معتادان متجاهر سطح استان را جمع‌آوری می‌کنند.

 سرهنگ “علی احمدپور” به کشف یک تن و ۳۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مدت سپری شده از سال جاری در تعامل با سایر ارگان‌های مربوطه در گیلان اشاره کرد و گفت: در ۳ ماه گذشته ۱۱ باند قاچاق مواد مخدر منهدم و ۱۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین در این راستا توقیف شده است.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه مبارزه با موادمخدر به عنوان یکی از ماموریت‌های تخصصی در مجموعه انتظامی تعریف شده است،  اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه بی‌امان با مواد مخدر است.

وی با تاکید بر اینکه معضل خانمانسوز اعتیاد به مواد مخدر با نگاهی تک بعدی حل و فصل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بی تردید آحاد جامعه و همه سازمان‌ها و ادارات باید در ریشه کنی این معضل، نقش آفرین باشند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین به تشرح رویکردها و اولویت‌های ماموریتی پلیس مبارزه با مواد مخدر منطبق بر مطالبات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) پرداخت و بیان کرد: در سال جدید همچنان مبارزه با مواد مخدر از اولویت‌های کاری پلیس استان بوده و امید است که سایر دستگاه‌های عضو کمیته مقابله با عرضه و ورود مواد مخدر نیز وظایف محوله را به درستی انجام داده و یاریگر مجموعه انتظامی در این امر باشند.

سرهنگ ” احمدپور” با اعلام اینکه مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر یکی از مطالبات به ‌حق مردم از پلیس است، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به این خواسته از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره با تمام توان سعی دارد تا محیط را برای فعالیت مجرمانه عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر ناامن کند.

در پایان این نشست هر یک از خبرنگاران سوالات خود را مطرح و رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان به آنها پاسخ داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند
توزیع موادمخدر درشهرفومن خیابان سردارجنگل، علنی وراحت انجام میشه.مسئولان درخوابند. فرزندان ما درخطرند. تلفن تماس ۰۹۱۱۲۳۸۴۳۳۰
در حاشیه