استاندار گیلان در دیدار با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ؛

اهتمام دولت و همراهی مجلس، رونق تولید و توسعه اقتصادی را به دنبال دارد

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت های فراوان استان در زمینه های مختلف برای توسعه و پیشرفت همه جانبه گفت: اهتمام ویژه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور به نفع مردم را به دنبال دارد.

اهتمام دولت و همراهی مجلس، رونق تولید و توسعه اقتصادی را به دنبال دارد

به گزارش ۸دی،اسدالله عباسی امروز (پنجشنبه) در دیدار با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در رشت افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای حل مشکلات اساسی مردم و رونق تولید ، اشتغال و اقتصاد به‌ویژه طی یک دهه اخیر ؛ به طور قطع همراهی و همدلی موجود بین دولت سیزدهم و نمایندگان خانه ملت، موجبات رفاه اجتماعی و توسعه همه جانبه را فراهم می سازد.

وی با اشاره به برنامه های تحولی اقتصادی از جمله ساماندهی برنامه مالیات ها در دولت سیزدهم گفت: انتظار می رود با توجه به تحقق  مالیاتی در گیلان؛ سهم استان از محل مابه التفاوت درآمدهای حاصله برای بهره مندی بیشتر و تخصیص در حوزه عمران و آبادانی و نیز اجرا و تکمیل طرح‌های عام المنفعه افزایش یابد.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: در کنار توسعه اقتصاد گردشگری و کشاورزی؛ با توجه با شرایط سوق الجیشی گیلان در منطقه و ارتباطات اقتصادی با کشورهای همسایه ، ظرفیت مناطق آزاد و توسعه آنها هم می‌تواند نقش بسزایی در پیشرفت گیلان داشته باشد.

عباسی همچنین حمایت و کمک به واحدهای تولیدی تحت تملک بانک‌ها برای رونق تولید را مورد تاکید دانست.

محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز با تشریح اهداف سفر اعضای این کمیسیون به گیلان با محوریت بازدید از ظرفیت های بندرآستارا و حضور در شورای برنامه ریزی و عمران این شهرستان بندری و مرزی گفت: فضای فعلی مجلس و دولت با توجه به نگاه همسو برای توسعه کشور؛ نوید بخش رفع موانع در همه بخش ها بویژه حوزه های مهم اقتصادی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه