محمد صفری ملک میان:

تجمل‌گرایی هیچ معنا و سنخیتی با شعارهای انقلابی ندارد

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه تجمل‌گرایی هیچ سنخیتی با شعارهای انقلابی و ولایی گفت: امروزه می‌بینیم که چطور عده‌ای از نام مردم و کلمات مقدس استفاده میکنند در حالیکه که در خانه‌های میلیاردی و اعیانی سکونت دارند.

تجمل‌گرایی هیچ معنا و سنخیتی با شعارهای انقلابی ندارد

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام محمد صفری ملک میان امروز(یکشنبه ۱۵ خرداد) در مراسم یادواره شهدای والامقام شیخ زاهد، دوگلسر و کبوتر آبکش شهرستان رودسر بخش چابکسر ضمن تسلیت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار داشت: دو واقعه و مصیبت رحلت جانگداز امام خمینی ره و قیام خونین ۱۵ خرداد از جنس مصایبی بود که در طول تاریخ تشیع نمونه‌های بسیار زیادی مانند آن را داریم که هر کدام از آنها از جلوه‌های ربوبیت پروردگار متعال است.

نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه خداوند در هدایت و‌خلقت انسان از ربوبیت خود بهره برد عنوان کرد: یکی از مصادیق ربوبیت حق ارسال انبیاء الهی برای هدایت بشر است و مطمئنا بدون پرورش عقلانی این هدایت میسر نخواهد شد.

صفری ملک میان به مشکلات و رنج‌های پیامبر اکرم (ص ) برای بنیانگذاری یک تمدن بزرگ و هدایت انسان اشاره و تصریح کرد: خداوند متعال یک کرامت ذاتی در اختیار انسان قرار داده و انسان باید با پرورش قدرت فهم، بینش و بصیرت و عقل و افق دید خود این کرامت را به کرامت اکتسابی تبدیل کند.

وی اضافه کرد: رهبران بزرگی مانند فیدل کاسترو، رهبر و بنیانگذار جمهوری خلق چین و‌ گاندی قائل به دین و دینداری نبودند اما روی اجرای مولفه‌های اخلاقی انسانی در زندگی تاکید داشتند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه امام خمینی ره یک رهبر بزرگ و عالم بود و به مرتبه موحدی و عرفان رسید افزود: در دنیای ما بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ حلقه عرفان نوظهور وجود دارد که اشخاص سعی می‌کنند از طریق آنها دامن خود را از آلودگی در امان دارند در حالیکه دایره این عرفان کل جامعه و هدایت آن را شامل نمی‌شود.

نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس یادآور شد: اگر می‌بینیم مردی الهی در سال ۴۲ در ایران حرکتی را شروع می‌کند این حرکت بدون برنامه نبود و یک پشتوانه علمی تمام عیار داشت زیرا امام خمینی رحمت‌الله علیه یک کارشناس تمام عیار در تمام حوزه‌ها بود.

صفری ملک میان اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت‌الله علیه) این است که عبادات ما از نماز و روزه گرفته تا جهاد و زکات دادن نظام مند شد تا در مسیر بسترسازی ظهور منجی عالم بشریت حرکت  کند و این دقیقا همان افق نگاه امام راحل است.

وی عزت اعتقادی، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی و حکمرانی، حریت و ظلم ستیزی را از جمله مواردی که برای ظهور امام زمان عج لازم است و باید فراهم شود خواند و گفت: آماده نبودن جامعه اسلام بعد از رحلت پیامبر اکرم ص و امیرالمومنین علی علیه السلام مهمترین دلیلی بود که ائمه اطهار سلام الله نتوانستند حاکمیت اسلامی را تشکیل دهند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در ادامه به شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و با بیان اینکه امروزه همه منطقه مدیون حاج قاسم و حاج قاسم مدیون ولایت است اظهار داشت: ولایت فقیه لطف خداوند تبارک و تعالی برای همه ما و هدیه الهی است.

نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس ابراز داشت: امثال داعشی‌ها کینه و‌ بغضی نسبت به سوریه و جاهای دیگر ندارند و تمام کینه و بغض آن‌ها از ایرانی‌هاست زیرا ما ایرانی‌ها علم و پرچم انتظار و مهدویت را بر دوش گرفته‌ایم.

صفری ملک میان با بیان اینکه این روزها مدعیان دفاع از اسلام، دفاع از ولایت و‌ دفاع از حق مردم بسیار زیاد شده است  یادآور شد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم اما شهدا از ما میخواهند که عمل خود را درست کنیم.

وی ضمن اشاره به نزول آیات نفاق در قرآن کریم تصریح کرد:‌ زمانی که حکومت اسلامی توسط پیغمبر اکرم ص بنیانگذاری شد آیات نفاق هم کم کم نازل شدند زیرا همان سردارانی که در جنگ در سپاه پیغمبر اکرم ص مقابل دشمنان جنگیدند سعی کردند نقشه قتل پیامبر ص را طرح‌ریزی و اجرا کنند که این نمونه را ما به کرات در انقلاب اسلامی هم داشته‌ایم و داریم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان عنوان کرد: تجمل‌گرایی هیچ معنا و سنخیتی با انقلاب اسلامی و شعارهای انقلابی و ولایی ندارد و امروزه می‌بینیم که چطور عده‌ای از نام مردم و کلمات مقدس استفاده میکنند در حالیکه که در خانه‌های میلیاردی و اعیانی سکونت دارند.

نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌های داخلی، اسرائیلی‌ها و فراماسونرهای داخلی هزینه انقلاب ما را بالا می‌برند افزود: امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و جرأت تعرض را ندارند اما شیطان درون و نفی اماره در کمین همه نشسته است.

صفری ملک میان ایمان، هوشیاری، بصیرت و درک موقعیت‌ها را از هدایای الهی که باید قدر آن‌ها را بدانیم دانست و خاطرنشان کرد: سعادت همه ما در این است که در خط امام خود حرکت کنیم و سعادت دنیا و آخرت نیز در همین راه نهفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه