پرواز ملوان به صدر با بال‌های شاهین+ فیلم

دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و شاهین بوشهر از هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید. ملوان با ۶۸ امتیاز به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد. 

پرواز ملوان به صدر با بال‌های شاهین+ فیلم

به گزارش ۸دی، دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و شاهین بوشهر از هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

ملوان بندرانزلی با پیروزی در دیدار قبلی توانسته بود پس از ۶ سال توانست به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند و در این بازی به دنبال ۳ امتیاز و قهرمانی در لیگ یک بود. شاهین بوشهر که از قبل به لیگ دسته دو فوتبال ایران سقوط کرده بود اما حریف سرسختی برای تیم‌هایی که در مقابل‌شان قرار گرفتند نشان داده بود.

مازیار زارع سرمربی ملوان در این دیدار، رضا حیدری، سعید کریمی، وحید فارغ، پوریا غلامی، سبحان پسندیده، میلاد شعبانلو، ارسلان تفضلی، مهران احمدی، سجاد بازگیر، امیرحسین یحیی زاده و حمید کاظمی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

در نیمه اول ملوان بندرانزلی توپ و میدان را در اختیار داشت و حملات بسیار زیادی را روی دروازه شاهین بوشهر داشتند که هیچ کدام راهی به دروازه حریف نداشت. ملوان توانست در دقیقه ۷۸ توسط حمید کاظمی مهاجم گلزن این تیم به گل برسد و پس از این گل هم تلاش زیادی کرد که به گل‌های بیشتری دست پیدا کنند. پس از وقت‌های قانونی این دیدار ملوان می‌توانستند به گل دست یابد که با کم دقتی مهاجمین این تیم توپ راهی به دروازه پیدا نکرد. تلاش‌های شاگردان مازیار زارع برای گل‌های بیشتر راه به جایی نبرد و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید و واکنش‌های به موقع رضا حیدری سنگربان ملوان باعث شد دروازه ملوان بسته بماند.

نکته قابل توجه این دیدار سفر تعدادی از هواداران ملوان بندرانزلی به بوشهر بود که سختی راه را تحمل کرده و به این سفر ۱۲۷۳ کیلومتری رفتند تا در راه قهرمانی تیم‌شان در لیگ دسته یک را همراه‌شان باشند. این دیدار علی رغم حساسیت ویژه برای هوادارن ملوان به صورت زنده از صداوسیما و شبکه باران پخش نشد.

ملوان با این پیروزی ۶۸ امتیازی شد و با توجه به تساوی مس کرمان در مقابل پارس جنوبی جم به صدر جدول لیگ دسته یک فوتبال ایران رسید و به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

گل ملوان به شاهین توسط حمید کاظمی روی ضربه زیبای پورمحمد؛

جدول رده بندی در پایان هفته سی و سوم لیگ یک؛

صحبت های مازیار زارع، سرمربی ملوان بندرانزلی پس از پایان بازی با شاهین شهرداری بوشهر؛

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه