نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس خبر داد؛

اجرای پروژه‌های تامین آب آشامیدنی از محل طرحهای محرومیت زدایی

حجت‌الاسلام صفری ملک میان ضمن اشاره به اجرای پروژه‌های تامین آب آشامیدنی در دو شهرستان رودسر و املش از محل طرحهای محرومیت زدایی گفت: هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های مختلف این دو شهرستان جذب شد.

اجرای پروژه‌های تامین آب آشامیدنی از محل طرحهای محرومیت زدایی

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام محمد صفری ملک میان نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس و عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در مراسم کلنگ زنی احداث مخزن آب شرب روستای فشکل پشته از جذب هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های مختلف این دو شهرستان خبر داد و اضافه کرد: یکی از مهمترین پروژه‌هایی که به جد در اولویت کار قرار گرفته پروژه‌های مربوط به آب آشامیدنی مردم منطقه است.

حجت‌الاسلام صفری ملک میان در بحث تکمیل پروژه آبرسانی به روستای فشکل پشته بخش کلاچای مواردی را تشریح کرد و یادآور شد: قرارداد این پروژه به مبلغ دو میلیارد تومان بوده و شامل احداث دو باب مخزن ۱۰۰ متر مکعبی، ۱۱۰۰متر لوله گذاری، ساخت ایستگاه پمپاژ و محصور‌سازی آن می‌باشد.

وی یادآور شد: با پیگیری‌های و رایزنی‌های گسترده‌ای که در سطوح مختلف انجام دادیم در سال ۱۴۰۰ پروژه‌های خوبی برای حوزه آبرسانی دو شهرستان رودسر و املش تحقق پیدا کرد و برای سال ۱۴۰۱ هم کمکها و گشایشهای خوبی در این حوزه به ویژه در خصوص تامین و جذب اعتبارات انجام خواهد گرفت.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه بخشی از اعتبارات پروژه‌های تامین آب آشامیدنی دو شهرستان رودسر و املش از محل طرحهای محرومیت زدایی تامین شد افزود: البته کمبودهای ما در حوزه زیرساخت‌های آب آشامیدنی با مقدار پروژه‌هایی که انجام شد فاصله دارد اما باز هم معتقدیم اقدامات خوبی در این بخش انجام گرفته که باید روند آن استمرار یابد.

نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس اضافه کرد: راهبرد دولت این است که بتواند نسبت به مناطق کمتر توسعه‌یافته و کم‌برخوردار کمکهای بیشتری را از حیث تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه‌ها داشته باشد بنابراین باید ما نیز از این فرصت برای ارتقای شاخص‌های دو شهرستان رودسر و املش بیشترین بهره را ببریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه