فرماندار تالش: آشنایی با اندیشه های امام خمینی منجر به تقویت نظام می شود

فرماندار تالش با بیان اینکه امروز عزت و سربلندی ما از امام راحل است، گفت: ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بهترین فرصت برای پرداختن به شخصیت امام (ره) و تبیین و ترویج افکار و اندیشه های ایشان برای نوجوانان و جوانان است.

فرماندار تالش: آشنایی با اندیشه های امام خمینی منجر به تقویت نظام می شود

به گزارش هشت دی، کیا عاشوری در دومین جلسه گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با اشاره بر لزوم برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) بر ضرورت اجرای برنامه های منسجم، در خور شأن و جایگاه امام راحل تاکید کرد و افزود: امروز عزت و سربلندی ما از امام راحل است و حفظ شان و جایگاه بنیانگذار کبیر انقلاب در جهان وظیفه ماست.

فرماندار تالش با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد امام راحل تکلیف است، بیان کرد: همه باید تلاش کنند تا در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب قدم بردارند و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

عاشوری ادامه داد: مناسبت‌های خردادماه‌ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد، ۱۵ خرداد نقطه ی عطف در انقلاب اسلامی ایران است که باید ارزش و اهمیت آن به عنوان میراث به نسل بعدی منتقل شود.

وی تاکید کرد: ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بهترین فرصت برای پرداختن به شخصیت امام (ره) و تبیین و ترویج افکار و اندیشه های ایشان برای نوجوانان و جوانان است و آسیبها ومشکلات موجود باعث نشود که سیره و سلوک امام راحل را فراموش کرده و راه امام را به درستی دنبال نکنیم.

عاشوری در ادامه با اشاره به حضور گردشگران در ایام تعطیلات در مناطق گردشگری شهرستان تالش از مدیران اجرایی در دستگاههای مختلف شهرستان خواست تا در مناطق گردشگری بخصوص منطقه سوباتان حضور داشته و مدیران اقامتگاهها و تورهای گردشگری نسبت به حفظ شئونات اسلامی در این ایام توجیه شوند.

فرماندار تالش، گفت: در این جلسه نحوه هماهنگی و همکاری شهرداران، بخشداران و دهیاران و سایر دستگاهها برای برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم بررسی و مصوب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه