سردار محمد عبدالله‌پور در لنگرود مطرح کرد؛

پیوند سرشت جوانان و نوجوانان کشور با دین و شهدا در “سلام فرمانده”

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه «سلام فرمانده» پیوند قلبی نوجوانان با امام زمان (عج) را عنوان کرد، گفت: این سرود نشان داد که سرشت جوانان و نوجوانان این مرز و بوم با دین و شهدا پیوند خورده و هیچ قدرتی نمی‌تواند این پیوند را از بین ببرد.

پیوند سرشت جوانان و نوجوانان کشور با دین و شهدا در “سلام فرمانده”

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در حاشیه اجرای سرود سلام فرمانده در لنگرود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نوجوانان و جوانان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان یکی از سرمایه‌های ایران اسلامی بوده و باید از ظرفیت این افراد در عرصه‌های مختلف استفاده کرد زیرا آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست این افراد ساخته می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به پیوست فرهنگی در انجام بسیاری از امور توسط مسئولان گفت: سرود سلام فرمانده نشان داد که سرشت جوانان و نوجوانان این مرز و بوم با دین و شهدا پیوند خورده و هیچ قدرتی نمی‌تواند این پیوند را از بین ببرد.  انجام کار جهادی نیازمند صبر و استقامت است، برای ساخت سرود سلام فرمانده تلاش‌های شبانه‌روزی بسیار زیادی صورت پذیرفت که نمونه بارز آن جمع آوری بیش از ۳۰۰ نوجوان دهه نودی در گیلان و کشور بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برنامه استکبار به منظور نفوذ فرهنگی در کشور تصریح کرد: استکبار سعی دارد فرهنگ را در جامعه از بین ببرد ولی انجام کارهایی مثل سلام فرمانده منجر به نا امیدی استکبار شده است.

این مسئول با بیان اینکه دهه نودی‌ها در جمهوری اسلامی سربازان آقا امام زمان (عج) هستند، بیان کرد: یکی از راه‌های موفقیت در نظام اسلامی توجه به مبحث مهدویت است که سرود سلام فرمانده به خوبی به آن عمل کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه