ضرورت تامین شرایط مناسب برای استفاده مردم از سواحل/ تردد خودرو در اراضی دریایی، ممنوع

فرماندار شهرستان رودسر با اشاره به اینکه تحت هیچ شرایطی نباید خودرو در حریم سواحل تردد کند، گفت: مدیران می‌بایست زمینه استفاده بهینه مردم از سواحل را فراهم کنند.

ضرورت تامین شرایط مناسب برای استفاده مردم از سواحل/ تردد خودرو در اراضی دریایی، ممنوع

به گزارش ۸دی، فرماندار شهرستان رودسر در نشست ستاد ساماندهی سواحل و آزاد سازی حریم ۶۰ متری دریا با بیان اینکه شرایط در سواحل شهرستان را باید به گونه ای رقم بزنیم که مردم بهترین استفاده را از سواحل داشته باشند، اظهار کرد: با توجه به دستور رئیس جمهور و تاکیدات استاندار محترم گیلان در راستای آزادسازی حریم ۶۰ متری، باید ضمن اینکه در طول فصل گرما این حریم رعایت شود در طول سال حریم ۶۰ متری باید آزاد بماند.

وی با اشاره به اینکه تحت هیچ شرایطی نباید خودرو در حریم سواحل تردد کند، گفت: دریا موهبتی الهی است که همه مردم باید به سهولت از آن استفاده کنند و این وظیفه مدیران است که زمینه استفاده بهینه مردم را فراهم کنند.

محمدرضا شهاب زاده ایجاد بازارچه های ساحلی، برگزاری مراسمات شاد و جشنواره ها و همچنین امکانات رفاهی در ساحل را از جمله اقدامات دستگاه های مرتبط جهت رفاه حال مردم عنوان و اضافه کرد: در این راستا کمیته های ٩ گانه تشکیل و برنامه ریزی ها توسط دستگاه ها در قالب این کارگروه ها ظرف مدت یک هفته آینده انجام خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه