مدیرعامل مخابرات گیلان:

مشکل اعتبار دفترچه‌ نیروهای شرکتی مخابرات گیلان حل شد/ نمایندگان صنفی کارگران مخابرات گیلان اخراج نشده‌اند!

مدیرعامل مخابرات گیلان ضمن تایید عدم تمدید قرارداد با برخی نمایندگان کارگری این شرکت گفت: این کارگران اخراج نشده اند بلکه شرکت شسکام اعلام کرده است به این افراد نیاز ندارد و ما هم این اختیار را به آنها داده‌ایم که در صورت عدم نیاز با آن‌ها تمدید قرارداد نکنند!

مشکل اعتبار دفترچه‌ نیروهای شرکتی مخابرات گیلان حل شد/ نمایندگان صنفی کارگران مخابرات گیلان اخراج نشده‌اند!

”یدالله حسنی مریان”، مدیرعامل مخابرات گیلان عصر امروز در گفتگو با خبرنگار هشت دی درباره مطالبات کارکنان شرکتی مخابرات استان اظهار داشت: یکی از اعتراضات نیروهای شرکتی، عدم پرداخت به موقع حق بیمه بوده است.

وی افزود: نیروهای شرکتی در اعتراض به همین موضوع، حاضر به عقد قرارداد جدید نبودند و تنها کمتر از ۲۰۰ نفر از نیروها تا قبل از امروز برای عقد قرار اقدام کرده بودند.

حسنی ادامه داد: برای رفع این مشکلات، جلساتی را با شرکت شسکام و دادستان گیلان برگزار کردیم و مقرر شد بعد از این، حق بیمه کارکنان شرکت به موقع پرداخت شود تا این نیروها مشکلی در اعتبار دفترچه درمانی خودشان نداشته باشند.

به گفته مدیرعامل مخابرات گیلان، کارکنان شرکتی این نهاد، هیچ‌ گونه حقوق معوقه ای ندارند و کار انعقاد قرارداد نیروهای باقی مانده امروز ‌و فردا انجام خواهد شد.

حسنی تاکید کرد: موضوع تغییر وضعیت کارکنان شرکتی در حیطه اختیارات شرکت مخابرات استان نیست و نیاز به مجوزهای کشوری دارد.

مدیرعامل مخابرات گیلان درباره اخراج چند تن از فعلالان کارگری مخابرات استان نیز اظهار کرد: این نیروها اخراج نشده اند بلکه قرارداد آن ها توسط شسکام تمدید نشده است! در واقع شسکام گفته است ما نیازی به این نیروها نداریم و ما هم تأیید کردیم که قراداد با آن ها در اختیار خودشان است. البته ما در تلاش هستیم این اتفاق نیافتد!

وی با تأیید این موضوع که عدم تمدید قرارداد با چند تن از فعالان کارگری با تأیید مخابرات انجام گرفته است ادامه داد: این افراد، کارگران را تحریک می کردند!

حسنی تأکید کرد: طبق نظر نماینده اداره کار، نوع قرارداد کارگران مشکلی ندارد و اعتراض کارگران هم به نوع قرارداد نیست بلکه برخی افراد در جایگاه هایی قرار دارند که در قرارداد ذکر نشده است و بر اساس جلسه ای که با نماینده اداره کار و دادستان داشته ایم کارگروه تشکیل شده در این زمینه، این موارد را احصا می‌کند و شرکت شسکام موارد تایید شده را اصلاح خواهد کرد.

مدیرعامل مخابرات گیلان درباره علت تاخیر در رفع مشکل مسیرهای به سرقت رفته کابل تلفن گفت: متاسفانه حجم سرقت‌ها بالاست و ما به نوبت تلاش می‌کنیم این مشکل را برطرف کنیم. ضمن اینکه برای پیشگیری از سرقت کابل تلفن، علاوه بر نصب دزدگیر، با همکاری نیروی انتظامی و بسیج، در مسیرهای احتمالی گشت برپا می کنیم.

گفتنی است نیروهای شرکتی مخابرات استان گیلان ۲۸ دی ماه و دوم اسفندماه سال گذشته و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری، در اعتراض به‌ عدم اصلاح قراردادها، عدم اجرای صحیح طرح طبقه‌بندی مشاغل و مشکلات بیمه خود اعتراض کرده و دست از کار کشیده بودند.‌

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رمضانی
جای تاسف داره واقعا
در حاشیه