یادواره ۴۱۸ شهید کارگر گیلان برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج کارگری گیلان با بیان اینکه کارگران رزمندگان جبهه اقتصادی هستند، گفت: یادواره ۴۱۸ شهید کارگری گیلان، چهارشنبه ۷ اردیبهشت در حسینیه مجتمع دخانیات استان برگزار می شود.

یادواره ۴۱۸ شهید کارگر گیلان برگزار می شود

سرهنگ “عباس اسکندری”، مسئول سازمان بسیج کارگری گیلان در نشست خبری ضمن گرامیداشت هفته بسیج کارگری و گرامیداشت ۴۱۸ شهید کارگر استان گیلان، گفت: کارگران رزمندگان جبهه اقتصادی هستند و هفته بسیج فرصتی برای نمایش افتخارات کارگران در جبهه اقتصادی و تجلیل از تلاششان در عرصه تولید است.

وی با اشاره به تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: در تحقق شعار سال کارگران نقش پررنگی را ایفا می کنند. بهترین تجلیل از کارگران دیدار چهره به چهره با این عزیزان و شنیدن صحبت هایشان و رسیدگی به اموراتشات است.

مسئول سازمان بسیج کارگری گیلان تصریح کرد: این نامگذاری نشان از اهمیت توجه به تولید و رفع موانع تولید و اشتغال است.

وی با اشاره به اجرای دو طرح شهید برونسی و شهید کریمی در هفته بسیج کارگری و کارخانجات اظهار کرد: طرح شهید برونسی اشاره به فرهنگ سازی تولید داخل در سطح استان و طرح شهید کریمی اشاره به رفع موانع تولید و برپایی میز خدمت تخصصی با تعامل و هم افزایی مسیولان استانی به جهت حمایت از کارگران و کارفرمایان دارد.

مسئول سازمان بسیج کارگری گیلان در ادامه دیدار با استاندار و بیان پاره ای از مسائل کارگران، برگزاری یادواره ۴۱۸ شهید کارگر گیلان به عنوان پاسداشت مقام شهدا، برگزاری نشست با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، حضور در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه، دیدار با کارگران از کار افتاده را از برنامه های متنوع هفته بسیج کارگری در حوزه های مقاومت بسیج استان نام برد.

اسکندری برگزاری شیفت ایثار در جهت گسترش فرهنگ ایثار و تلاش خالصانه، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، دیدار با خانواده شهدای کارگری، محفل انس با قران کریم، رسیدگی به امورات کارگران در قالب میز خدمت تخصصی و توزیع بسته های معیشتی بین کارگران مستضعف با تأسی از فرهنگ اهل بیت (ع) و شهدا را از دیگر برنامه های این هفته نام برد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه