شناسایی انبار احتکار ۴۹۵ میلیون تومانی در لنگرود

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از شناسایی انبار احتکار کالا به ارزش ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال توسط ماموران کلانتری ۱۱ خبر داد.

شناسایی انبار احتکار ۴۹۵ میلیون تومانی در لنگرود

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با اخلالگران نظام اقتصادی و محتکران به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار کرد: احتکار کالا، اثرات منفی بر امنیت اقتصادی جامعه دارد.

وی به دریافت خبر احتکار کالا توسط فردی در یک انبار در شهر لنگرود اشاره کرد و افزود: با تحقیقات صورت گرفته در این زمینه صحت موضوع محرز و ماموران انتظامی با هماهنگی‌ قضائی به آدرس این مکان اعزام شدند. ماموران کلانتری ۱۱ در بازرسی از این انبار، ۸۰ حلقه لاستیک خودرو، ۵۷ عدد پمپ‌آب، ۶ عدد سم‌پاش، ۷۶ عدد علف‌زن و ۶۸ عدد اره برقی را کشف کردند.

سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” از معرفی متهم ۵۲ ساله این پرونده به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر تلاش‌های مستمر پلیس در برخورد با محتکران و مخلان نظام اقتصادی از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه