قالیباف: ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ارتش در تمام حوادث اعم از جنگ،سیل و زلزله و هر آنچه که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد همواره مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است و در میدان‌های عمل ثابت شده است که ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است .

قالیباف: ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است

به گزارش ۸دی،محمد باقر قالیباف در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق آغازین خود با تبریک روز ارتش گفت: فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام دلاوران نیروهای سه گانه ارتش، خانواده‌های معظم شهدای ارتش مقتدر و عموم مردم ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گویم .

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت:شعار ارتش فدای ملت، بیانگر حقیقت وجودی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عشق و علاقه  ارتشیان غیور  به مردم و ایران عزیز است.

قالیباف با اشاره به حضور ارتش در تمام میادین مورد نیاز کشور گفت:ارتش در تمام حوادث اعم از جنگ،سیل و زلزله و هر آنچه که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد همواره مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است و در میدان‌های عمل ثابت شده است که ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است .

وی اضافه کرد:درخشش ستاره های آسمان ایثار و فداکاری همچون شهدای گرانقدر شهید صیاد شیرازی، قرنی، فلاحی ،ستاری ،نامجو کشوری، بابایی، اقارب پرست، شیرودی یاسینی، فکوری آبشناسان و سایر شهدای رشید ارتش الگوی جاودانه برای تمامی دلسوزان این آب و خاک به خصوص فداکاران جان بر کف ارتش خواهد بود.

رئیس مجلس افزود:از خداوند متعال برای شهدای ارتش علو و درجات و برای خانواده های شهدا اجر جزیل و برای تمامی پرسنل نیروهای سه گانه زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توفیقات روز افزون را از مسئلت دارم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه