کشف انبار احتکار ارزاق عمومی در لنگرود

انبار احتکار ۵ میلیارد و ۱۹ میلیون ریالی ارزاق عمومی در لنگرود توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان کشف شد.

کشف انبار احتکار ارزاق عمومی در لنگرود

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالاها، ارزاق و دیگر نیازمندی‌های مردم، چیزی جز ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان نیست، اظهار کرد: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

وی در ادامه به گزارش دریافتی مبنی بر احتکار ارزاق عمومی در یک انبار در حاشیه شهر لنگرود و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع، پس از شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی قضائی و همراهی نمایندگان ادارات صمت و تعزیرات حکومتی به این مکان اعزام شدند.

سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور”  از کشف ۲ هزار و ۷۰۰ بطری روغن مایع، ۴۰ هزار قوطی نوشیدنی، ۶ هزار عدد خمیر دندان، ۳ هزار عدد شامپو، ۴ هزار عدد صابون، ۱۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شکر، یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم قند، ۸ هزار و ۵۰۰ قوطی رب و ۵ هزار قوطی کمپوت از این انبار خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵ میلیارد و ۱۹میلیون ریال برآورد کردند. در این رابطه متهم ۳۶ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات این‌چنینی برخی افراد از جمله موارد اثرگذار بر آشفتگی بازار توزیع اقلام مورد نیاز مردم است که پلیس با تمام توان با اخلالگران اقتصادی و پدیده زیان‌بار قاچاق یا احتکار کالا مبارزه می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه