احتکار شکر در “آستانه‌ اشرفیه”

فرمانده انتظامی گیلان، از کشف ۱۷ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر احتکار شده در شهرستان آستانه‌ اشرفیه خبر داد و گفت: متهم ۵۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

احتکار شکر در “آستانه‌ اشرفیه”

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان و اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌ شکنی و اخلال در بازار برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار شکر یارانه‌ای در شهرستان آستانه‌ اشرفیه کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با اقدامات نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع محرز و انبار احتکار شناسایی شد. ماموران با هماهنگی قضائی به همراه کارشناس اداره صمت در بازرسی از این انبار، ۱۷ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر احتکار شده را کشف کردند.

سردار”عزیزاله ملکی” ارزش این محموله را بر اساس نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال عنوان و بیان کرد: متهم ۵۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به پلمب این انبار خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم نیز می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت این افراد، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه