انجام بیش از چهار هزار ماموریت، توسط مرکز اورژانس گیلان در طرح سلامت نوروزی

رئیس اورژانس گیلان گفت: از آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی، اورژانس گیلان ۴ هزار و ۷۳۰ مورد ماموریت انجام داده است.

انجام بیش از چهار هزار ماموریت، توسط مرکز اورژانس گیلان در طرح سلامت نوروزی

به گزارش ۸دی،پیمان اسدی از انجام ۴هزار و ۷۳۷ ماموریت توسط پرسنل فوریتهای پزشکی از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی تا هفتم فروردین ماه خبر داد.

وی در خصوص ماموریتهای انجام شده در این بازه زمانی گفت: از روز نخست این طرح (۲۵ اسفند ۱۴۰۰) لغایت ۷ فروردین ماه ۱۴۰۱،  اورژانس پیش بیمارستانی گیلان، ۱۲ هزار و ۷۳۹ تماس مردمی داشته است که از این بین ، ۴هزار و ۷۳۷ مورد آن به ماموریت اورژانسی ختم شده است.

رئیس اورژانس گیلان با اشاره به تعداد ۳هزار و ۹۶۴ مورد ماموریت غیر ترافیکی افزود: بیشترین موارد اعزام در ماموریتهای غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده و در این مدت، ۱۷ مورد امدادرسانی به مسمومین با منوکسید کربن نیز انجام شده است.

اسدی در خصوص ماموریتهای تصادفی افزود: تعداد ۶۳۸مورد از ماموریتهای انجام شده مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی با اشاره به برپایی کمپ های سلامت نوروزی در مسیر های پر تردد افزود: تعداد ۱۳۵ مورد مراجعه به کمپ های سلامت نوروزی انجام شده و مردم عزیز مشاوره و خدمات اورژانس پیش بیمارستانی را دریافت نموده اند.

وی در خصوص تمهیدات لازم در خصوص مقابله با کرونا ویروس گفت: تمام پرسنل اورژانس گیلان با تجهیزات کامل، آماده امدادرسانی به موارد احتمالی و مشکوک به کرونا ویروس در سطح استان هستند.

 گفتنی است: مرکز اورژانس گیلان با ۷۴پایگاه شهری و جاده ای و ۶۲۵ نیروی عملیاتی، آماده  خدمات رسانی  به شهروندان گیلانی و مسافران نوروزی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه