رئیس جمهور درگذشت آیت الله رودباری را تسلیت گفت/ او منشأ خدمات ماندگار بود

رئیس جمهور در پی ارتحال آیت الله رودباری، عالم برجسته گیلانی پیام تسلیتی صادر کرد.

رئیس جمهور درگذشت آیت الله رودباری را تسلیت گفت/ او منشأ خدمات ماندگار بود

به گزارش ۸دی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی رحلت آیت الله سیدمجتبی رودباری، روحانی برجسته و و عالم ربانی استان گیلان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رئیس جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی حضرت آیت الله سید مجتبی رودباری موجب اندوه و تأثر خاطر شد.

این عالم وارسته و انقلابی که از مبارزان نهضت اسلامی و از یاران امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود، همه عمر شریف خود را صرف خدمت به اسلام و انقلاب و ترویج معارف اسلامی، مکتب تشیع و تربیت طلاب و شاگردان فراوان نمود.

این اسوه اخلاق و تقوا در عرصه فرهنگی و اجتماعی نیز با مردم‌داری در رسیدگی به مسائل مردم و انجام امور خیریه همواره پیشگام بود و منشاء خدمات ماندگار شد.

این‌جانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، علمای اعلام، مردم متدین گیلان، شاگردان و ارادتمندان به ویژه بیت گرامی آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای آن سفر کرده رحمت واسعه الهی و همجواری با اجداد طاهرینش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
\"جنگ جویان «آزوف» در تلاشند تا ماریوپل را با لباس مبدل زنان ترک کنند\" ۸ دی نیوز فکر کنم داری جذب صدا و سیمای مسکو میشی هاااا اخه کسی نیست به اینها بگه عمو پوتین تون سودای فتح دو ساعته کیف رو داشت الان چه کسی در حال دفاع از کشور خود است؟ اجنه؟ یا دولت و ملت اوکراین؟
در حاشیه