استاندار مردم را از نتیجه عملی اقدامات انجام شده مطلع کند

سردار نظرعلی علیزاده گفت: فضای رسانه ای ایجاد شده نتیجه ای جز اینکه انتظارات را در اقشار مختلف مردم بالا برده و فکر کنند که عملا اقدامی در استان صورت نپذیرفته ثمر دیگری ندارد لذا به استاندار گیلان و تیم رسانه ای او پیشنهاد می کنم، از نتیجه عملی دستورات داده شده مردم را مطلع کنند تا هر گونه شائبه ای خنثی شود.

استاندار مردم را از نتیجه عملی اقدامات انجام شده مطلع کند

هشت دی: سردار نظرعلی علیزاده فعال سیاسی اجتماعی گیلان در یادداشتی نوشت: در مقطعی از گذشته شاهد بودیم که در سفرهای استانی مسئولین کشوری و سفرهای شهرستانی مسئولین استانی و حتی سفرهای مسئولین شهرستانی در هر مناسبتی تعدادی پروژه در عرصه های مختلف چه با مطالعه و چه بی مطالعه به درخواست عمده نمایندگان، توسط مسئولین با حضور رسانه ها و مردم در یک مراسم، کلنگ احداث پروژه با دستان مبارک مسئولین در محل مورد نظر برای آغاز کار به زمین زده می شد.

در تعدادی از پروژه ها، شروع کار به نمایش گذاشته می شد ولی پایانش دیده نمی شد و موجب صرف هزینه های زیاد و اتلاف وقت ودر نتیجه، امروز شاهد هزاران پروژه نیمه تمام در سطح کشور و استانها و شهرستانها می باشیم.

حرکت های امروز نماینده عالی دولت در استان گیلان در فضای رسانه ای، یاد آور آن شیوه گذشته است البته، نه در شروع و آغاز انجام پروژه ها بلکه فقط در فضای رسانه ای هر روز در دیدارها و جلسات، دستورات و مطالبی بیان می نمایند که فقط در فضای رسانه ای انعکاس دارد ولی در صحنه عمل چندان خبری نیست مانند ده ها مصاحبه و سخنرانی و خط و نشان کشیدن، ولی از خروجی آن چیزی دیده نمی شود.

این کار همانند کلنگ زدن هایی است که شروع داشت ولی نیمه تمام رها شده است و کوله باری سنگین برای دولت انقلابی سیزدهم بجای گذاشته است.

به استاندار گیلان و تیم رسانه ای او پیشنهاد می کنم، از نتیجه عملی اقدامات انجام شده مردم را مطلع کنند تا هر گونه شائبه ای را خنثی کند.

این فضای رسانه ای نتیجه ای جز اینکه انتظارات را در اقشار مختلف مردم بالا برده و عملا اقدامی صورت نپذیرفته و یا فکر کنند نماینده عالی دولت در استان دنبال فضاسازی رسانه ای و گفتار درمانی است ثمر دیگری ندارد. لذا به آقای استاندار و تیم رسانه ای او پیشنهاد می کنم، از نتیجه عملی دستورات داده شده مردم را مطلع نمایم تا هر گونه شائبه ای را خنثی کند.

سرباز کوچک ولایت
نظرعلی علیزاده

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه