برپایی جشنواره هفت سین در آستانه سال نو؛

گیل بانو؛ مأمنی برای حمایت از زنان سرپرست خانوار + تصاویر

گیل بانو؛ بازارچه دائمی صنایع دستی در رشت است که این روزها با برگزاری جشنواره هفت سین و فروش محصولات تولید شده توسط زنان سرپرست خانوار به استقبال بهار رفته است.

گیل بانو؛ مأمنی برای حمایت از زنان سرپرست خانوار + تصاویر

به گزارش ۸دی، گیل بانو؛ بازارچه صنایع دستی بانوان ویژه زنان سرپرست خانوار در یک ساختمان چوبی با ۱۱۰ مترمربع در دو طبقه است. این محل کارگاهی برای تولید صنایع دستی بانوان و عرضه و فروش این تولیدات است.

این بازارچه در مسیر اهداف زنان سرپرست خانوار در پارک کشاورز رشت راه اندازی شده است.

این بازارچه مکان مناسب برای فروش دست ساخته های بانوان در زمینه صنایع دستی است. این در حالی است که در آستانه سال نو جشنواره هفت سین با عرضه محصولات تولیدات خانگی، محصولات تزئینی، پوشاک، صنایع دستی و ملزومات سفره های هفت سین در این مکان راه اندازی شده است.

 در این بازارچه ها تولیدات بانوان هنرمند در زمینه صنایع دستی بدون واسطه عرضه می شود و از سوی مردم و گردشگران خریداری می شود.

در این جشنواره فعالیت های حمایتی برای عرضه و فروش تولیدات بانوان سرپرست خانوار انجام می شود و بخشی از فروش این محصولات برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در نظر گرفته می شود.

ایجاد چنین بازارچه هایی در پارک ها علاوه بر کمک به اقتصاد خانوار، تولید اشتغال و عرضه محصولات صنایع دستی بدون واسطه و بهره مندی بیشتر از پارک های شهری تاثیر بسزایی دارد.

عکاس: الهه فلاح

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه