برگزیدگان مهرواره عکاسی «پرواز با نماز» معرفی‌ شدند

آثار برگزیده مهرواره عکاسی «پرواز با نماز» از سوی هیئت داوران این رویداد فرهنگی‌هنری معرفی‌شد.

برگزیدگان مهرواره عکاسی «پرواز با نماز» معرفی‌ شدند

به گزارش ۸دی،فراخوان مهرواره «پرواز با نماز» ۱۱ آذر ۱۴۰۰ برای گروه‌های سنی ۷+ «نوخوان» ۹+ «نونهال»، ۱۲+ «نونگاه»، ۱۵+ «نوجوان» ۱۸+ «اعضای ارشد کانون» و عکاسان بزرگ‌سال (مربیان، اولیای تربیتی و…) منتشر شد.

«نماز و فرامین این فریضه الهی»، «نماز جماعت»، «نماز با خانواده» و «نماز در طبیعت»، از محور‌های موضوعی این مهر‌واره بود که با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد اقامه نماز استان گیلان انتشار‌یافت.

در این میان، بیش از ۷۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه مهرواره «پرواز‌ با نماز» در مرکز آفرینش‌های هنری کانون استان گیلان ارسال‌شد و گروه داوری متشکل از «سیده‌مریم‌حسینی کیسمی»، «خدیجه زحمتکش»، کارشناسان هنری این مجموعه ۱۲ اثر را شایسته عنوان برگزیده اعلام‌کرد.

برهمین‌اساس، «روشان گیلان‌نژاد»، «رها تقی‌زاده» و «حلما نوروزی» به ترتیب از شهرستان‌های بندرانزلی، رشت و رودسر به‌عنوان عکاسان برگزیده گروه سنی ۹+«نونهال»، انتخاب‌شدند.

گروه داوری هم‌چنین، «یکتا رحمتی» از رشت، «هلیا میرزا‌خانیان» از بندرانزلی، «ستایش میرزایی» و «محدثه حاکمی‌فر» از املش و «فاطمه رضایی» از لشت‌نشاء را خالقان آثار برتر گروه سنی ۱۲+ «نونگاه» دانست.

داوران با نگاه به ظرافت‌های آثار و تناسب عکس‌ها با محور‌های موضوعی مهرواره، اثر «حامد صادقی‌نژاد» از مشهد مقدس و «مریم دورباش ارومیه»، «سمانه خانجانی» و «علی معانی» از شهرستان رشت را به‌عنوان شایسته عنوان برگزیده گروه سنی بزرگسال (مربیان، اولیای تربیتی و…) معرفی‌کردند.

شایان‌ذکر است، با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، لوح‌سپاس و جایزه برگزیدگان به نشانی آنان ارسال‌شده وآثار برگزیده نیز در قالب نمایشگاه مجازی به‌نمایش‌ گذاشته‌می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه