۲۰ هزار متر مربع از خط ساحلی رضوانشهر آزاد شد

فرماندار رضوانشهر گفت: از مجموع ۲۱ کیلومتر خط ساحلی رضوانشهر به میزان ۱۲ هکتار در محدوده ۶۰ متری ساحلی در تصرف دستگاه های مختلف می باشد که طی چند روز اخیر ۲ هکتار از آن آزادسازی شده است.

۲۰ هزار متر مربع از خط ساحلی رضوانشهر آزاد شد

به گزارش ۸دی،محمود قاسمی در حاشیه جلسه ستاد آزادسازی سواحل رضوانشهر و پره‌سر اظهار داشت: طبق پایش اولیه که با حضور استاندار گیلان از نوار ساحلی این شهرستان بعمل آمد محدوده‌های تحت تصرف آزاد گردید.

وی در خصوص سایر محدوده های مورد تصرف در نوار ساحلی این شهرستان گفت: حدود سه هکتار دیگر در تصرف اشخاص عادی است که با هماهنگی اداره منابع طبیعی و دستگاه قضایی در حال پیگیری می‌باشد.

فرماندار رضوانشهر همچنین گفت: در محدوده ساحل پره‌سر و در مجاورت روستای جلالوند و آلکام، نیروگاه سیکل ترکیبی حدود هفت هکتار از نوار ساحلی را تصرف کرده و تردد در امتداد ساحل را بسته است که بدلیل تأسیسات نیروگاه و ارتباط آن با دریا، امکان آزادسازی و رفع تصرف در این محدوده امکان پذیر نیست.

قاسمی گفت: مساحت تصرفات نوار ساحلی در رضوانشهر از سوی دستگاه های دولتی به میزان ۹ هکتار است که تا کنون ۲ هکتار آن آزاد گردیده و بقیه در تصرف نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه