۱۵۹ واحد مسکن محرومین در رضوانشهر افتتاح شد

رئیس اداره بنیادمسکن رضوانشهر گفت: همزمان با دهه فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد ۱۵۹ واحد مسکن محرومین در این شهرستان ساخته و افتتاح شد.

۱۵۹ واحد مسکن محرومین در رضوانشهر افتتاح شد

به گزارش ۸دی،مرتضی آفتابی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: یکی از رسالت‌های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمک به خانه دار شدن محرومان است و تاکنون شمار زیادی از این قشر با کمک این بنیاد خانه‌دار شده اند.

وی افزود: بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی تعداد ۱۵۹ واحد مسکن محرومان تحویل افراد و نیازمندان شد که از این میزان ۷۹ واحد به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، ۱۶ واحد مدد جویان تحت پوشش بهزیستی و باقی نیز مربوط به متقاضیان بنیاد مسکن است.

ریس بنیادمسکن رضوانشهر بیان کرد: مساحت هر کدام از این واحد ها بترتیب ۶۰، ۵۴ و ۴۰ مترمربع می باشد و برای هر واحد به میزان ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است و علاوه بر آن مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال هم بصورت علی الحساب به آنان پرداخت گردید.

آفتابی با اشاره به واحدهای دردست اقدام برای واگذاری گفت: برای مراحله بعدی هم تعداد ۱۲۵ واحد مسکن محرومان را در دست اقدام داریم که پیشرفت فیزیکی این واحد ها هم اکنون در مرحله سفت کاری می باشد.

وی با اشاره به صدور سند مالکیت برای روستاییان و متقاضیان هدف خاطرنشان کرد: با صدور سند مالکیت بسیاری از مشکلات روستاییان برای دریافت تسهیلات بانکی و نیز مسائل حقوقی و تنش ها و اختلافات کاهش یافته است و طی سالجاری از مجموع سهمیه ۴۰۰ جلدی سند مالکیت برای متقاضیان تعداد ۲۷۰ جلد صادر شده است.

رییس بنیادمسکن رضوانشهر افزود: یکی دیگر از رسالت های این بنیاد کمک به مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستاها است، که از مجموع ۴۰۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار هرواحد ۱۰۰ میلیون تومان، تاکنون تعداد ۳۰۰ واحد مسکونی از این تسهیلات بهره مند شده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه