فرمانده سپاه قدس گیلان:

هشت هزار بسته معیشتی دهه فجر توسط سپاه در گیلان توزیع می‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: در ایام دهه فجر امسال هشت هزار بسته معیشتی توسط سپاه قدس گیلان توزیع می‌شود.

هشت هزار بسته معیشتی دهه فجر توسط سپاه در گیلان توزیع می‌شود

به گزارش ۸دی،سردار محمد عبدالله پور  اظهار داشت: توزیع بیش از هشت هزار بسته معیشتی در سراسر استان گیلان ،تجلیل از اساتید میزهای تخصصی و رزمایش کمک مومنانه در محلات با عنوان “فجر خدمت” در این ایام انجام می‌شود.

وی به سایر برنامه‌های سپاه قدس گیلان در ایام دهه فجر امسال اشاره و اظهار داشت: استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام و گلباران مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب و رژه خودرویی به مناسبت ورود امام، از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: همچنین برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی توسط سپاه قدس گیلان در این ایام انجام می‌شود که می‌توان به ویژه برنامه سالروز آزادسازی نبل و الزهرا و تبیین دستاوردهای انقلاب، اکران فیلمهای جشنواره عمار و اعزام تیمهای پزشکی به مناطق محروم اشاره کرد.

عبدالله پور ادامه داد: برگزاری ویژه برنامه‌های مدافعان حرم، فرزندان مقاوم و انقلابی، ارایه مشاوره حقوقی و قضایی رایگان توسط خواهران وکیل بسیجی به بانوان در زندان، برپایی میز خدمت، تجلیل از حافظان، مربیان و پیشکسوتان قرآنی و برگزاری کارگاه آموزشی مربیان طرح مدیریت پایدار تولید در اراضی شالیزاری، از دیگر برنامه سپاه قدس گیلان در دهه فجر امسال است.

وی بیان کرد: شرکت همگانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از دیگر برنامه‌های سپاه قدس گیلان در ایام دهه مبارک فجر امسال است.

برگزاری ۶۶۰ برنامه ورزشی توسط تربیت‌بدنی سپاه قدس گیلان 

معاون تربیت‌بدنی سپاه قدس گیلان نیز  در خصوص برنامه‌های ورزشی این نهاد در ایام دهه فجر امسال اشاره و اظهار داشت: ۶۶۰ مسابقه ورزشی توسط این معاونت در دهه فجر امسال برگزار می‌شود که این برنامه‌ها از امروز و با آغاز دهه مبارک فجر با انجام مسابقات تنیس و با شرکت بیش از ۱۷۰ ورزشکار در ۲ بخش بانوان و آقایان شروع و تا پایان این ایام ادامه خواهد یافت.

سرهنگ علی‌اصغر زاداکبری افزود: از این تعداد از مسابقات و برنامه های ورزشی، ۴۲۰ مسابقه در سطح پایگاههای بسیج شهرهای مختلف استان گیلان، ۱۱۸ مسابقه در سطح حوزه و یکصد مسابقه نیز در سطح ناحیه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ۲۲ مسابقه استانی در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار خواهد شد که از این تعداد، ۱۶ مسابقه به صورت مشترک با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت انجام  می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی سپاه قدس گیلان بیان کرد: به طور حتم برپایی این تعداد مسابقه، تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم را در بر خواهد گرفت و قشر زیادی از هموطنان در این ایام مبارک به امر ورزش خواهند پرداخت.

زاداکبری خاطرنشان کرد: البته هدف ما انجام اکثر این مسابقات در محلات کم‌برخوردار از امکانات ورزشی است که در نهایت نیز به نفرات و تیمهای برتر رقابتهای مختلف ورزشی، مبلغ یکصد میلیون تومان جوایز نقدی اهدا می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه