دستگیری اراذل و اوباش رودسر+ فیلم

فرمانده انتظامی گیلان ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت، از دستگیری عامل قدرت‌نمایی و ایجاد مزاحمت برای مردم در شهرستان رودسر خبر داد.

دستگیری اراذل و اوباش رودسر+ فیلم

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه فعالیت‌ و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود، اظهار کرد: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

وی در ادامه افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر قدرت‎نمایی، عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت برای وی توسط یک نفر در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران انتظامی رودسر پس از تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی، متهم ۲۷ ساله این پرونده را که از اراذل و اوباش سابقه‌دار این شهرستان است، شناسایی و پس از هماهنگی قضائی این فرد شرور را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار “عزیزاله ملکی” با اشاره به دستگیری همدست ۳۹ ساله این فرد بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی به عزم راسخ مجموعه انتظامی و دستگاه قضائی در برخورد با اراذل و اوباش اشاره کرد و گفت: ارتقاء نظم و امنیت در جامعه، مبارزه قاطع با مخلان آرامش شهروندان، پیشگیری از وقوع جرایم و اقدامات پیشگیرانه همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
احمد
خاک بر سر ادم ننگ
ناشناس در پاسخ به احمد
کسی ک بخاطر ناموسش درگیر شه ننگ نیست.اول پرسجو کن بد ب اون کله بی مغزت فشار بیا.اون طرف ی ادم بی ناموس بود کاملا حقش بود
ناشناس در پاسخ به
کسی ک باکلی قمه و چاقو وتفنگ واس ی نفر بیاد مرد نیست اون اگ مرد بود اینارو واسه زنش نمیورد ادم بود میفهمید باید تک ب تک دعوا کرد ن اینکه نامردی تو تاریکی.توام با اسم ورسمت بیا حرف بزن ن ب عنوان ناشناس
ناشناس در پاسخ به احمد
چشم دشمنات کور.جواب ادم بی ناموس اینه.قابل توجه ادمای بی وجود
ناشناس در پاسخ به
... تو غیرتت ک تعریفت از غیرت اینه
ناشناس در پاسخ به احمد
باغیرت
ناشناس
دیگه اون دوره تموم شد رفت آقایونه بی رحم خدا همتونو از روی زمین برداره ننگ بر شما ارازل
ناشناس
منم رفتم کوچه مرسی خیلی شلوغ نبود
در حاشیه