جوانان مرد معرکه فرهنگی انقلاب باشند/ هرچه فشار از سوی دشمن شدیدتر شود یعنی  به هدف نزدیک تریم

سردار احمدیان روایتگر دوران دفاع مقدس، شلمچه را قصه دلدادگی جوان هایی است که در راه ایمان و وطن شان کم نگذاشتند، گفت: نگاه رهبر به جوانان است و باید مرد معرکه فرهنگی انقلاب باشیم.

جوانان مرد معرکه فرهنگی انقلاب باشند/ هرچه فشار از سوی دشمن شدیدتر شود یعنی  به هدف نزدیک تریم

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد احمدیان در یادواره شهدای عملیات کربلای پنج در گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: در شلمچه هشت عملیات اتفاق افتاد. تمامی عملیات ها یک یادمان دارد اما کربلای چهار،دو یادمان دارد که توجه هارا به خود جلب می کند.

وی با اشاره به خیانتی که در عملیات کربلای ۴ قبل از وقوع عملیات کربلای ۵ رخ داد، تصریح کرد: کسی که اطلاعات عملیات ما را در اختیار امریکایی ها گذاشت الان در امریکا زندگی می کند در واقع هرکسی که در این مملکت دستش به خون جوانان ما آغشته شده در آن طرف دنیا زندگی می کند و سنگر امن قاتلین بچه های ما آمریکا است.

این روایتگر دوران دفاع مقدس خطاب به نسل جوانان، گفت: بدانید این شهدایی که در اینجا آرام گرفته اند حاصل خیانت افرادی است که دارند آن طرف دنیا زندگی می کنند و هیچ وقت به آمریکا امید نبندید.

سردار احمدیان با بیان اینکه کربلای چهار برای ما بچه شیعه ها زنگ خطر است اضافه کرد: حواستان را جمع کنید افرادی در این مملکت هستند که به خاطر شهرت، پول، ثروت، شهوت، انسانیت شان را به حراج گذاشتند.

وی با تاکید بر اینکه ما کم خیانت ندیده ایم خاطرنشان کرد: از زمانی که پیامبر(ص) در بستر افتاد چه کسانی خانه درب حضرت زهرا (س) را اتش زدند؟ حضرت علی(ع) را چه کسی کشت؟ قاتل امام حسن (ع) کیست؟ خالق عاشورا چه کسانی بودند؟ کربلای چهار به ما هشدار می دهد که هنوز خیانت هست.

احمدیان ادامه داد: بعضی خاطرات حکایت عجیبی دارد، بعد از عملیات کربلای چهار آماده برای مرخصی بودیم ولی گفتند آماده باشیم برای عملیات بعدی، برایمان باور عملیات جدید بعد از عملیات کربلای چهار ممکن نبود. اما عملیات کربلای پنج در شلمچه جایی که هیچکس باور نمی کرد اجرا شد. این در حالی بود که “حسین کامل” از فرماندهان و نزدیکان صدام به او گفته بود ما در منطقه کاری کردیم که پرندگان هم جرأت نزدیک شدن به بصره را ندارند.

وی افزود: ای کاش می شد به جوانی که می گوید نمی شود گناه نکرد، گفت: موانع عملیات کربلای پنج چه بود و جوان ها چگونه دل به دریای خطر زدند.

این روایتگر دوران دفاع مقدس با اشاره به موانع زیادی که در عملیات کربلای پنج‌ وجود داشت، اظهار کرد: وقتی به ما گفتند عملیات در شلمچه است باور نمی کردیم ولی عملیات قطعی بود. رمزعملیات« لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم» شد و کم ترین شناسایی در منطقه اتفاق افتاد و باید در کم ترین زمان شناسایی اتفاق می افتاد و محورها آماده می شد. در شلمچه بچه ها در اوج ناامیدی و عراقی ها در اوج قدرت و پیروزی بودند و صدام به شکرانه پیروزی به حج رفته بود و حال و هوای عجیبی در گردان حاکم بود خصوصا ما که در کربلای چهار، رفقایمان را جاگذاشته بودیم و می خواستیم در کربلای پنج شرکت کنیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه توسل ها در بین رزمندگان شروع شد بیان کرد: در قرارگاه عملیات طراحی شد و رمز عملیات به «یا فاطمه الزهرا» تغییر کرد چون باور داشتیم نام مادر کلید قفل های بسته است. شلمچه بوی چادر خاکی مادرم زهرا را می دهد. بچه ها به قدرت خودشان ایمان داشتند، آموزش هارا دیده بودند، سختی هارا کشیده بودند و به حضرت زهرا(س) توسل کردند. حاج قاسم می گفت وقتی در والفجر ۸ به ما گفتند به دل اروند بزنیم، عقل، قلب و تجربه ام مانع می شد تا اینکه به حضرت زهرا (س) متوسل شدم و حس کردم اروند آرام شد.

احمدیان در ادامه تصریح کرد: شلمچه که عراقی ها از آن به عنوان مادر جنگ ها یاد می کنند با رمز یا فاطمه الزهرا شروع شد و در اوج ناامیدی متوجه شدیم که اهل بیت (ع) گره گشا هستند، آن چیزی که کربلای پنج را ماندگار کرد این است که در محدودیت آغاز شد و دشمن با تمام قدرت و زبده ترین نیروها حضور داشت اما کسی فکر نمی کرد یک بسیجی بتواند از این موانع عبور کند.

وی با بیان اینکه شهدا اهل توسل بودند گفت: شلمچه قصه دلدادگی جوان هایی است که در راه ایمان و وطن شان کم نگذاشتند. با قدرت ایستادند و باورشان مادری است که ما می توانیم به ایشان توسل کنیم.

احمدیان خطاب به جوانان با طرح این سوال که امروز چه کسی حاج قاسم حقیقی این مسیر است؟، گفت: نگاه رهبر به جوان ها است و باید مرد معرکه فرهنگی انقلاب باشیم.

وی با بیان اینکه نکند خیانت ها شما را از این راه جدا کند، نکند در حقانیت انقلاب تردید کنید، تصریح کرد: خرخره اسراییل در مشت ماست و این شعار نیست و هرچه فشار از سوی دشمن شدیدتر باشد یعنی  به هدف نزدیک تریم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم به حق حضرت زهرا (س) باورهایمان تقویت و این قدم های آخر که به ظهور منتج خواهد شد را طی کنیم تا بیرق انقلاب به دست صاحب اصلی اش برسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه