آلفرد جانسونِ خودمونه که؟!

ایمانی، فعال رسانه‌ای عنوان کرد: زیباکلام در رابطه با این پرسش لازم است توضیح دهد که در هشت سال گذشته در چه حال و روز نامناسب عقلی بوده که مغز او به شعار “نه شرقی، نه غربی” و کج کارکردی دولت وقت قد نمی‌داد؟

آلفرد جانسونِ خودمونه که؟!

به گزارش ۸دی، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای زیباکلام ابتدا (از باب قاعده “اعتراف العقلاء علی انفسهم جائز”)، باید تست الکل بدهد.

و دوم توضیح درباره یک پرسش: در هشت سال گذشته در چه حال و روز نامناسب عقلی بوده که مغز او به شعار “نه شرقی، نه غربی” و کج کارکردی دولت وقت قد نمی داد؟

سوم؛ او احتمالا در اثر زوال حافظه به یاد نمی آورد که آذر ماه ۹۲ در روزنامه شرق، از “دیپلماسی مثبت”، به عنوان نظریه شامخ خود دفاع کرده و نوشته بود:

“اگر نامم به جای صادق، آلفرد یا دیوید، و نام فامیلی من هم به جای زیباکلام، جانسون یا اسمیت بود و به جای استاد دانشگاه تهران در دانشگاه «ییل» یا «استنفورد» تدریس می‌کردم، در آن صورت حتما برای وضع نظریه «دیپلماسی مثبت» در برابر «دیپلماسی منفی» در ایران به عنوان یک نظریه‌پرداز، شهره خاص و عام می‌شدم! و حتما صدها رساله فوق لیسانس و دکترا در خصوص بسط و تبیین نظریه دیپلماسی مثبت و منفی و انطباق آن با شرایط ایران و… به نگارش درآمده بود. اما خب اسمم صادق است و در محله بازارچه آب‌منگل تهران بزرگ شده‌ام.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه