حراج الکترونیک اموال تملیکی، فردا رمز گشایی می‌شود

اجتهادی گفت: حراج الکترونیک که از تاریخ ۶ تا ۱۲ دی ماه مطرح شده بود، فردا رمزگشایی می‌شود.

حراج الکترونیک اموال تملیکی، فردا رمز گشایی می‌شود

به گزارش ۸دی،مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حراج الکترونیک که از تاریخ ۶ تا ۱۲ دی ماه مطرح شده بود و افراد می‌توانستند کالا‌ها را مشاهده و پیشنهاداتی ارائه دهند، فردا رمزگشایی می‌شوند.

اولین حراج الکترونیک سازمان اموال تملیکی از تاریخ ۱۱ دی ماه امسال آغاز شد و متقاضیان می‌توانستند از این تاریخ برای ثبت نام و شارژ کیف پول خود اقدام کنند.

طی چند ماه گذشته، حجم زیادی از کالا‌های موجود در انبار‌ها حتی کالا‌هایی که بعضا از دهه ۸۰ دپو شده بودند، منهدم یا از انبار‌ها تخلیه شدند.

یکی از حراج های اموال تملیکی در روزهای گذشته مربوط به فرش های دپو شده در انبارهای اموال تملیکی بود که  با فروش ۳ میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومانی به پایان رسید. عمده فرش‌های موجود نیز، حداقل دو برابر پایه کارشناسی به فروش رفتند و این سود‌ها در واقع بین دولت و مصرف کننده نهایی تقسیم شد.

اجتهادی گفت: برخی از خودرو‌ها قابلیت شماره گذاری ندارند و در این خصوص پیشنهاداتی را مبنی براینکه خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی سی به مناطق آزاد ارسال شوند، به دولت اعلام کرده ایم. بحث بازصادرات این خودرو‌ها نیز مطرح است. اما بازار خوبی در خارج از کشور برای کالا‌هایی که باید به قصد صادرات به فروش برسند، نداریم. این امکان نیز وجود دارد که بازار‌های صادراتی خود را با کالا‌هایی که شاید مرغوب نباشند، خراب کنیم که لازم است در این راستا احتیاط کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه