موافقت با پرداخت تسهیلات از محل منابع بازپرداختی تسهیلات اشتغال روستایی

درنشست شورای هماهنگی موسسات عامل با محور قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، مدیران چهار مؤسسه عامل، موافقت خود را با پرداخت تسهیلات از محل منابع بازپرداختی تسهیلات اشتغال روستایی مطابق با شیوه نامه تنظیم شده اعلام کردند و این موضوع به شعب استانی ابلاغ خواهد شد.

موافقت با پرداخت تسهیلات از محل منابع بازپرداختی تسهیلات اشتغال روستایی

به گزارش ۸دی، شورای هماهنگی موسسات عامل با محور قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با حضور “حجت الله عبدالملکی”وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست، بند ۲ صورتجلسه دهمین نشست کارگروه ملی را مبنی بر پرداخت تسهیلات، موضوع قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری از محل منابع بازپرداخت به طور دقیق بررسی کرد.

“محمود کریمی بیرانوند “سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، “روح الله خدارحمی” مدیرعامل بانک کشاورزی، “حجت الله مهدیان” مدیرعامل بانک توسعه تعاون، “نعمت الله رضایی” مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و “سیداصغر جلیلی نیا” معاون اعتباری و بین الملل “پست بانک ایران در این نشست حضور داشتند.

حاضران به پرسش های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص قانون مذکور پاسخ و گزارشی از اقدامات خود ارائه دادند‌‌.

“رامین اسدی” مدیر پروژه های سرمایه گذاری در برنامه های اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز در این نشست گزارشی از پرداخت تسهیلات مبنی بر قانون حمایت از توسعه و ایحاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری ارائه کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه