اهدای انگشتر متبرک شهید سلیمانی به جواد فروغی+ فیلم

رئیس دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه همزمان با روز پرستار با حضور در منزل “جواد فروغی” مدال‌آور المپیک که در کسوت پرستاری خدمت می‌کند، انگشتر متبرک شهید سلیمانی را به او اهدا کرد.

اهدای انگشتر متبرک شهید سلیمانی به جواد فروغی+ فیلم

به گزارش ۸دی، همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، ظهر امروز (جمعه) رئیس دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه و مسئولین ورزش و درمان نیرو به نمایندگی از سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه با حضور در منزل “جواد فروغی” دارنده مدال طلای رشته تیراندازی المپیک، با اهدای لوح سپاس و هدایای فرمانده نیروی قدس و انگشتری متبرک شهید سلیمانی، از این پرستار پرافتخار میهن اسلامی و مدافع سلامت هموطنان و رزمنده بسیجی که سابقه درخشانی نیز در دفاع از حریم اهل بیت (ع) را در کارنامه خود دارد، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این دیدار رئیس دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه، ضمن ابلاغ سلام، خداقوت و تبریک روز پرستار سردار قاآنی به «جواد فروغی» رزمنده و تلاشگر عرصه سلامت و عضو کادر درمان کشور خصوصا در ایام کرونا، با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و ذکر خاطراتی از فرمانده شهیدِ نیروی قدس و جبهه مقاومت، از زحمات این رزمنده مدافع حرم و سلامت در طول دوران خدمت قدردانی نمود. جواد فروغی نیز در این دیدار با ابلاغ سلام به سردار قاآنی و ضمن ابراز ارادت به فرمانده شهید و رزمندگان جبهه مقاومت، از دریافت انگشتری متبرک شهید سلیمانی، سپاس و قدردانی نمود.

مشاور و رئیس دفتر شهید سلیمانی در پایان این دیدار برای این ورزشکار پرافتخار و المپیکی، حضور مجدد و کسب موفقیت روزافزون و افتخارات در دیگر میادین ورزشی بین‌المللی برای انقلاب اسلامی و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و همچنین توفیق خدمت در دو جبهه دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و دفاع از سلامت هموطنان را برای فروغی آرزو کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه