تعلل در اقدام انقلابی به امید مردم گیلان از دولت سیزدهم آسیب می زند

“نظرعلی علیزاده” با بیان اینکه روند بسیار آرام استقرار حاکمیت دولت سیزدهم، ناامیدی مردم در تحقق شعارهای رئیس جمهور در انتخابات را به دنبال دارد، گفت: مردم انتظار دارند در کل کشور و منصوبین دولت در استان ها در کمترین زمان ممکن با دقت و سرعت اقدام به استقرار حاکمیت دولت کنند.

تعلل در اقدام انقلابی به امید مردم گیلان از دولت سیزدهم آسیب می زند

به گزارش هشت دی، سردار نظرعلی علیزاده، در پستی اینستاگرامی درباره روند کند تغییرات مدیران دولتی در گیلان نوشت: روند بسیار بسیار آرام استقرار حاکمیت دولت سیزدهم موجب ناامیدی مردم در تحقق شعارهای رئیس جمهور محترم در انتخابات را به دنبال دارد.

مردم انتظار دارند دولت در کل کشور و منصوبین دولت در استانها در کمترین زمان ممکن با دقت و سرعت اقدام به استقرار حاکمیت دولت نمایند.

با کمی دقت در روند فعالیت ادارات معلوم می شود مدیران فعلی منتظرند که تکلیف آنها مشخص گردد و اکثریت بر این باورند که در دولت سیزدهم حضور ندارد.

البته تعداد زیادی تلاش دارند با چهره عوض کردن خود را حامی دولت جا بزنند و در مسئولیت باقی بمانند. و مشغول لابیگری با دست اندر کاران انتصابات مدیران اعم از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی می‌باشند و از طرفی کارمندان احساس می‌کنند که مدیران خواهند رفت و عملا فعالیت ادارات دچار چالش شده است.

این وضعیت برای جریان انقلابی و مردم ولایت مدار و حامی دولت بسیار نگران کننده است. بر این باورم دست اندرکاران این امور زیر بار لابیگری ها و معاملات پشت پرده ای نروند و تسلیم فشارها و سهم خواهی های باندی و جریانی نشوند و با معیارهای شایسته سالاری افراد مناسب را از درون ادارات مربوطه انتخاب کنند و کار را بدست آنها بسپارند تا برای حل مشکلات، اقدام انقلابی نمایند و امکان لابیگری و چهره عوض کردن به فرصت طلبان داده نشود. سرعت عمل همراه با دقت و با شجاعت خواست مردم و امید آفرین می‌باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه