در گفتگو با ۸دی مطرح شد

نخستین لژیونر تاریخ فوتبال فومن/ سینا گشتی: امیدوارم فصل آینده به لیگ برتر امارات برسم

سید سینا گشتی، نخستین لژیونر فوتبال فومن با عقد قراردادی ۲ ساله به تیم دُبی یونایتد امارات در لیگ دسته دوم فوتبال این کشور پیوست.

نخستین لژیونر تاریخ فوتبال فومن/ سینا گشتی: امیدوارم فصل آینده به لیگ برتر امارات برسم

به گزارش ۸دی، سید سینا گشتی بازیکن اسبق تیم‌های فولاد فومن و سپاهان فومن، داماش گیلان و ملوان بندرانزلی با عقد قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال دُبی یونایتد امارات در لیگ دسته دوم فوتبال این کشور پیوست.

“سید سینا گشتی” بازیکن فومنی تیم دبی یونایتد امارات در گفتگو با خبرنگار هشت دی، با بیان اینکه خدارا شاکرم که به هدفی که از سنین کودکی زحمات زیادی برایش کشیدم رسیده ام، اظهار کرد: بستر خوبی برای پیشرفت و موفقیت بیشتر از لحاظ امکانات و کیفیت فنی فراهم شده، امیدوارم بتوانم با کوشش و تلاش فصل بعد خودم را به لیگ یک امارات برسانم.

وی با بیان اینکه از سال‌های گذشته خیلی دوست داشتم که بتوانم فوتبالم را در خارج از کشور ادامه بدهم، گفت: خوشبختانه ‌به لطف خدا شرایطی فراهم شد که بتوانم خودم را در کشور امارات نشان دهم و با تیم دبی یونایتد قرارداد امضا کردم.

بازیکن فومنی تیم دبی یونایتد امارات ادامه داد: در ابتدا فکر می کردم لیگ ۲ امارات کیفیت پایینی از لحاظ فنی داشته باشد اما بعد از اینکه از نزدیک شرایط را دیدم متوجه شدم واقعا بازیکنان فوق العاده ای در لیگ دو امارات حضور دارند؛ بازیکنانی که از تیم های ملی کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی تزریق شده اند؛ حتی بازی هفته قبل تیم ما با تیم الفورسان بود که مدیرعاملش میشل سالگادو بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا است که اکثر بازیکنان از کشور اسپانیا بودند.

این لژیونر فومنی ادامه داد: در حال حاضر در هفته سوم مسابقات هستیم و تیم ما در میانه های جدول قرار دارد اما تیم امید زیادی به صعود در این فصل دارد و روز به روز در حال بهتر شدن هستیم.

گشتی در پایان یادآور شد: خدارا شاکر هستم و تشکر می کنم از همه دوستانی که در این مسیر بنده را کمک کردند، همچنین خانواده عزیزم که همیشه و در همه حال حامی من بودند.

گفتگو از سجاد مصلحی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه