مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران در رشت مطرح کرد:

آمریکا تمام توان دریایی خود را برای مقابله با ایران به کار گرفت اما شکت خورد/ قطار پیشرفت کشور به نفع ملت در حال حرکت است

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هدایت‌های رهبری بصیرت را به ما آموخت گفت: غربگرایان نگران از دست رفتن سلطه غرب بر ملت هستند اما بدانند قطار پیشرفت کشور به نفع ملت در حال حرکت است و متوقف شدنی نیست.

آمریکا تمام توان دریایی خود را برای مقابله با ایران به کار گرفت اما شکت خورد/ قطار پیشرفت کشور به نفع ملت در حال حرکت است

به گزارش خبرنگار هشت دی، حمیدرضا مقدم فر صبح امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در رشت، این روز را یادآور ۳ موضوع دانست و گفت: تبعید امام به واسطه مخالفت ایشان با قانون کاپیتالاسیون، ایستادگی دانش آموزان مقابل رژیم پهلوی و اشغال لانه جاسوسی آمریکا در چنین روزی اتفاق افتاد.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد روحیه عزت طلبی و غیرت ملی مردم ایران است افزود: بی اعتمادی به آمریکا در خون و رگ ایرانیان وجود دارد و این خصومت تنها مربوط به سال ۵۸ نیست بلکه به قبلتر از آن یعنی نقش آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد و روی کار آوردن رژیم پهلوی برمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا بعد از انقلاب نسبت به ملت ایران پیچیده تر و خصمانه تر شد بیان کرد: آمریکا اجازه محاکمه شاه را به ما نداد و مانع پیشرفت کشور بود و متاسفانه دولتمردان آن زمان با آمریکا همراهی می‌کردند.

مقدم فر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و کریمی استاندار و دادستان اسبق گیلان تصریح کرد: این دو شخص توسط منافقان و سایر گروه‌هایی که توسط آمریکا سازماندهی شده بودند و مزدور آنها بودند ترور شدند.

وی با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ایران بلافاصله پس از انقلاب شروع و ۸ سال جنگ را بر ما تحمیل کردند اضافه کرد: آمریکا از سال ۳۲ تا به انروز دشمنی‌های زیادی علیه ما داشته لذا منطقی است که با آن مخالف و دشمن باشیم.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سفارت آمریکا تنها یک سفارتخانه نبود بلکه جاسوس‌خانه و قرارگاه عملیاتی بود گفت: شواهد به دست آمده حاکی از آن است که اگر آن زمان فرزندان انقلاب لانه جاسوسی را تسخیر نمی‌کردند آنها بنای کودتایی شبیه ۲۸ مرداد داشتند تا انقلاب را در نطفه خفه کنند.

مقدم فر افزود: دولت یازدهم و دوازدهم به دلیل اعتماد به آمریکا ۸ سال فرصت‌های کشور را نابود کرد و معطل برجام شد تا اینکه وضع اقتصادی مردم به اینجا رسید.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۳ آبان را محصول بصیرت و تشخیص درست و شجاعت در عمل دانست و بیان کرد: ۳۲ سال است که با حوادث و توطئه های مختلف رو به رو هستیم اما هدایت‌های رهبری بصیرت را به ما آموخت.

وی با بیان اینکه آمریکا تمام توان دریایی خود را برای مقابله با ماجرای دیروز به کار گرفت اما در مقابل با تهدید ایران مواجه شد و شکت خورد، افزود: آمریکایی ها ناو جنگی راه انداختند که شامل ۸۵ جنگنده بود اما در عمل نتوانستند مقابل ایران اسلامی پیروز شوند.

مقدم فر با بیان اینکه آمریکایی ها هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند و تمام توطئه هایشان منجر به شکست می‌شود عنوان داشت: آمریکا باید باور کند که امروز رو به افول است و نه تنها در برابر ایران بلکه در منطقه شکست خوردند.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آرمان لیبرال دموکراسی شکست خورده است ادامه داد: عده‌ای در داخل کشور علی رغم تمام دشمنی ها نقش پیاده نظام آمریکایی ها را بازی می‌کنند و در پی القای موضوعاتی هستند.

وی افزود: غربگرایان بر این باورند که برای بهتر شدن وضع اقتصادی باید در مقابل آمریکا کوتاه بیاییم اما ایران امروز کشوری است که دنیا از آن الهام می‌گیرد؛ این افراد نفوذی هستند اما بدانند قطار پیشرفت کشور به نفع ملت در حال حرکت است و متوقف نمی‌شود.

مقدم فر تنها راه قوی شدن را پیروی از مسیر کسانی دانست که مسیر پیشرفت را در طی این سال‌ها طی کردند و تاکید کرد: الگوی انقلابی بودن یعنی ایثار و فداکاری و کار برای خدا و توکل به او و به جز این مسیر، راه دیگری نداریم.

وی با بیان اینکه نگاه امروز ایران استفاده از فرصت‌های دنیا است بیان کرد: غربگرایان نگران از دست رفتن سلطه غرب بر ملت هستند و به همین دلیل طعنه شرقی شدن جمهوری اسلامی را می‌زنند و نمی‌خواهند با چین و روسیه رابطه داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه