رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور:

پیشرفت‌های ایران در آینده توسط دانش‌آموزان شکل می‌گیرد

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به اینکه جهاد و حرکت پرشتاب علمی باید تداوم داشته باشد، گفت: پیشرفت‌های ایران اسلامی در آینده توسط دانش‌آموزان شکل می‌گیرد.

پیشرفت‌های ایران در آینده توسط دانش‌آموزان شکل می‌گیرد

به گزارش ۸دی،مجتبی باستان صبح چهارشنبه در مراسم نواختن زنگ استکبارستیزی با بیان اینکه دانش آموزان در ۱۳ آبان کلاس‌های درس را تعطیل کرده و در کنار دانشجویان برای مبارزه با رژیم طاغوت به میدان‌ها رفتند، گفت: عمق نگاه دانش آموزان همان مبارزه با سلطه و استکبار بود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه دانش آموزان با دست‌های خالی با سلطه و استکبار مبارزه کردند، افزود: دانش آموزان ما در دوران دفاع مقدس نیز با مشارکت در جهاد سازندگی در آبادانی کشور سهیم بودند.

وی با اشاره به تداوم راه و مسیری که دانش‌آموزان در ۱۳ آبان پیمودند، تصریح کرد: جهاد علمی و حرکت پرشتاب علمی باید در کشور تداوم داشته باشد.

باستان با اشاره به پویش «همکلاسی مهربان» برای تأمین تبلت و موبایل برای دانش آموزان کم برخوردار، گفت: پویش سلامت نیز برای تسریع در امر واکسیناسیون بود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان از ابتدای انقلاب تاکنون پای آرمان‌ها ایستاده‌اند، افزود: ایمان داریم که بسیاری از پیشرفت‌های ایران اسلامی در آینده توسط دانش‌آموزان با کفایت انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی ادامه داد: هم اکنون با جنگ نرم مستکبران و دشمنان مواجه هستیم و باید دانش‌آموزان ما در این باره آگاهی یافته و آماده باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه