مصاف شهرداری آستارا و ملوان بندر انزلی با حریفان در هفته دوم لیگ یک فوتبال

۲ تیم گیلانی شهرداری آستارا و ملوان بندر انزلی امروز با تیم‌ های خوشه طلایی ساوه و شهرداری همدان مسابقه می‌دهند.

مصاف شهرداری آستارا و ملوان بندر انزلی با حریفان در هفته دوم لیگ یک فوتبال

به گزارش ۸دی،از هفته دوم رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال کشور، جام آزادگان تیم شهرداری آستارا از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه می‌رود.
داوری این بازی بر عهده مجید محمدی با کمک‌های مهرداد نجفی و هاشم خدا بنده لو است.
تیم شهرداری آستارا به دلیل آماده نبودن ورزشگاه وحدت این شهر فعلا در ورزشگاه سردار جنگل رشت دیدار‌های خانگی خود را برگزار می‌کند.
شهرداری آستارا تیمی که این فصل برای مدعی شدن و صعود بسته شده هفته گذشته مقابل خیبر خرم آباد با گلی که در دقایق پایانی دریافت کرد شکست خورد و حالا باید در خانه از خوشه طلایی پذیرایی کند.
شاگردان پیوس این روز‌ها تمرینات خود را در آستارا برگزار می‌کنند تا برای این دیدار خودشان را آماده کنند.
امین حقده کاپیتان تیم شهرداری آستارا در کنار مجتبی محبوب مجاز و احسان پیرهادی از مهر‌های اصلی این تیم محسوب می‌شوند که در این بازی می‌توانند کمک حال پیوس شوند.
خوشه طلایی ساوه که گام اول را محکم برداشت و از سد ویستا توربین عبور کرد حالا در هفته دوم باید به شهر رشت سفر کند تا به مصاف شهرداری آستارا برود، طلایی پوشان که زمانی کمی برای آماده سازی خود داشتند حالا امیدوار هستند از رشت با امتیاز برگردند.
وحید عزیزی کاپیتان و دروازه بان خوشه طلایی ساوه به همراه سجاد اژدر، حسن مرادی فر و محمد سرافراز از بازیکنان تاثیرگذار این تیم هستند که در این دیدار می‌توانند عصای دست داوود مهابادی شود
در دیگر دیدار تیم ملوان بندر انزلی هم از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه فتح همدان با تیم شهردای این شهر مصاف می‌دهد.
ملوان بندرانزلی پس از برد ارزشمند مقابل آرمان گهر سیرجان حالا به همدان سفر می‌کند تا به مصاف شهرداری همدان برود.
شاگردان زارع که هفته گذشته با ارایه یک بازی حساب شده نشان دادند تیمی مستحکم هستند حالا برای اثبات توانایی‌های خود به همدان خواهند رفت.
شهرداری همدان پس از برد پر گل و ساده برابر ماشین سازی تبریز حالا در خانه به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود که جدال بسیار سختی برای شاگردان طلایی منش است، مهدی خلجی و محمد بیرانوند از ستاره‌های هفته نخست این تیم بودند که رضا طلایی منش امیدوار به درخشش دوباره این بازیکنان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه