آغاز مسابقات چوگان ساحلی کشور به میزبانی گیلان

رئیس هیأت چوگان گیلان گفت: مسابقات چوگان ساحلی کشور برای نخستین بار در کشور به میزبانی گیلان در شهر تالش برگزار می‌شود و در این مسابقات بیش از ۲۰ ورزشکار در قالب پنج تیم به مدت سه روز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

آغاز مسابقات چوگان ساحلی کشور به میزبانی گیلان

به گزارش ۸دی، رئیس هیأت چوگان گیلان از آغاز مسابقات چوگان ساحلی کشور به میزبانی گیلان  خبر داد و اظهار کرد: این رقابت‌ها برای نخستین بار در کشور به میزبانی گیلان و در شهر تالش برگزار می‌شود. در این مسابقات بیش از ۲۰ ورزشکار در قالب پنج تیم از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، قزوین و دو تیم از گیلان به مدت سه روز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

فرشید رزم پوش با اشاره به اینکه با وجود اینکه این مسابقات برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود اما از سطح کیفی و فنی مطلوبی برخوردار است، به مهر اعلام کرد: در این مسابقات برای نخستین بار دو تیم چوگان بانوان گیلان و بانوان تیم منتخب سایر استان‌ها نیز به صورت نمادین با یکدیگر مسابقه می‌دهند. برگزاری هر رویداد برای نخستین بار نواقصی نیز دارد اما معتقدم با همدلی و هماهنگی همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی و مسئولان ورزشی استان و فدراسیون چوگان کشور شاهد برگزاری مجدد این مسابقات در سطح بالاتر در سال‌های آینده باشیم.

در نخستین روز این رقابت‌ها تیم آذرخش تالش توانست رقیب خود را از پیش رو برداشته و به دور بعد مسابقات صعود کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه