بیمه محصولات کشاورزی چتری مطمئن برای کشاورزان گیلانی

برای جبران خسارت‌های احتمالی، کشاورزان گیلانی برای بیمه‌ی محصولات کشاورزی شان شتاب کنند.

بیمه محصولات کشاورزی چتری مطمئن برای کشاورزان گیلانی

به گزارش ۸دی،معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان گفت: ۷۷ شرکت بیمه گذار و بانک کشاورزی آماده بیمه محصولات کشاورزی کشاورزان است.

پیمان عبدالهی فر گفت: شالیکاران، دامداران، چایکاران و باغداران برای برخورداری از بیمه زارعی، باغی و دامی می‌توانند برای بیمه محصولات خود به دفاتر خدمات بیمه‌ای در شهرستان‌های مختلف گیلان یا شعب اصلی بانک کشاورزی مراجعه کنند.

وی افزود: افرادی که برای نخستین بار برای بیمه گذاری اقدام می‌کنند باید فتوکپی شناسنامه، کارت ملی، مدارک مربوط به زمین کشاورزی، چایکاری و سایر محصولات باغی، مدارک مربوط به دامداری برای دامداران یا زنبورداری برای زنبورداران را به همراه داشته باشند.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان همچنین افزود: افرادی که سال‌های گذشته محصولات کشاورزی خود را بیمه کرده بودند نیازی به ارایه مدارک ندارند، چون مدارکشان در بیمه گذاری‌های سال قبل در دسترس است و فقط با مراجعه به دفاتر خدمات بیمه‌ای یا شعب اصلی بانک کشاورزی درخواست شان را اعلام کنند.

عبدالهی فر با بیان اینکه گیلان ۲۰ شرکت بیمه گذار و ۵۷ شعبه بانک کشاورزی دارد گفت: پارسال ۷۰ هزار کشاورز در گیلان محصولاتشان را بیمه کرده بودند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه