نماینده رشت مطرح کرد

لزوم افزایش مراکز شبانه روزی واکسیناسیون در رشت

محمدرضا احمدی در جریان بازدید از مرکز واکسیناسیون شبانه روزی رشت، گفت: برای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم باید تعداد مراکز شبانه روزی واکسیناسیون در رشت افزایش یابد.

لزوم افزایش مراکز شبانه روزی واکسیناسیون در رشت

به گزارش ۸دی، محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در جریان بازدید سرزده از مرکز واکسیناسیون شبانه روزی رشت، از نزدیک در جریان گلایه‌ها و مشکلات مردم قرار گرفت.

احمدی سنگری طی این نظارت میدانی ضمن انتقاد از صفوف طولانی واکسیناسیون مرکز شبانه روزی واکسن کرونا در جمع خبرنگاران گفت: باید با افزایش مراکز شبانه روزی واکسیناسیون به روند تزریق واکسن کرونا سرعت بخشید تا شاهد کاهش صف های طولانی مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در رشت باشیم.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام تاکید کرد: از مسئولان علوم پزشکی خواستاریم جهت تسریع در روند خدمت رسانی هرچه زودتر این مشکلات را برطرف کنند و فرآیند تزریق واکسن در همه اقشار تسریع شود تا شاهد ازدحام شهروندان در نخستین ساعات بامداد مقابل مراکز دریافت واکسن نباشیم.

محمدرضا احمدی سنگری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و افزود: با وجود شتاب واکسیناسیون عمومی و تغییر وضعیت قرمز و فوق خطر شهرها و استان ها در کشور نباید اینگونه تلقی شود که رعایت پروتکل ها را کنار بگذاریم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: از هموطنان درخواست می کنم همچنان به رعایت پروتکل ها توجه لازم را داشته باشند، و از حضور در تجمع های غیرضروری نظیر مهمانی های خانوادگی و همچنین از سفرکردن های غیرضروری پرهیز کنند تا از شیوع مجدد پیک کرونا در استان گیلان جلوگیری شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه