مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان:

کارمندان شرکت کننده در جشنواره کتابخوانی رضوی گواهی آموزشی می‌گیرند

کرمی از اختصاص ۲۸ ساعت گواهی آموزشی ویژه کارمندان شرکت کننده در جشنواره کتابخوانی رضوی خبرداد.

کارمندان شرکت کننده در جشنواره کتابخوانی رضوی گواهی آموزشی می‌گیرند

به گزارش ۸دی،پریسا کرمی با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سراسر کشور و نزدیک شدن به روزهای پایانی این رویداد مهم کتابخوانی گفت: به منظور جلب مشارکت کارکنان دولت در این جشنواره، اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان در پیشنهادی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درخواست اختصاص ۲۸ ساعت گواهینامه آموزشی را ارائه کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان افزود: در این پیشنهاد که در راستای نهادینه کردن فرهنگ رضوی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه خصوصا در بین کارکنان دولت اجرا می شود به تطابق سرفصل‌های رشته چهارگزینه‌ای یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با دوره های آموزشی، حکومت مهدوی و وظایف منتظران به مدت ۲۰ ساعت و سبک زندگی بر مبنای آموزه های دینی به مدت هشت ساعت، گواهینامه آموزشی برای کارکنان دولت صادر می شود.وی ادامه داد: همچنین در اجرای این طرح استانی کارمندان شرکت کننده در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و موفقیت در کسب امتیازات لازم می‌توانند از مزایای مترتب بر گواهی‌نامه های آموزشی عمومی در چهارچوب نظام آموزش کارکنان دولت بهره مند شوند.

کرمی با بیان اینکه بر اساس این توافقنامه، کارکنان دولت در استان گیلان در سه سطح و با توجه به امتیازات کسب شده به میزان(۶۰ از ۱۰۰) از این امکان بهره‌مند خواهد شد تصریح کرد: همچنین طبق توافق میان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، سه گروه برای کسب گواهینامه آموزشی در نظرگرفته شده‌اند.

وی با اعلام اینکه نفرات اول تا بیستم برگزیده جشنواره، ۲۸ ساعت گواهینامه آموزشی رایگان دریافت می‌کنند یادآور شد: نفرات۲۱ تا ۴۰ برگزیده جشنواره؛ صدور ۲۸ ساعت گواهینامه آموزشی با ۵۰درصد تخفیف و سایر نفرات برگزیده در جشنواره؛ صدور ۲۸ ساعت گواهینامه آموزشی با ۳۰ درصد تخفیف است.

کرمی تاکید کرد: علاقمندان به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» و در رشته‌های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای و داستانک نویسی، شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم»، قصه گویی و…. در بستر الکترونیک برگزار می‌شود می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.samakpl.ir در این رویداد مهم کتابخوانی شرکت کرده و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی منابع فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی(عج) برگزار می‌شود.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه