بزرگداشت یاد و خاطره علامه آیت‌الله حسن‌زاده آملی در رشت

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره علامه آیت‌الله حسن‌زاده آملی در رشت برگزار می شود.

بزرگداشت یاد و خاطره علامه آیت‌الله حسن‌زاده آملی در رشت

به گزارش ۸دی،همزمان با برگزاری مراسم سالروز ارتحال پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره علامه آیت‌الله «حسن‌زاده آملی» با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر رشت برگزار می‌شود.

این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه( ۱۳ مهر) همزمان با ۲۸ صفر با سخنرانی آیت‌الله «رضا رمضانی گیلانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) رشت برگزار خواهد شد.

گفتنی است، آیت الله حسن زاده آملی، علامه ذوفنون و سالک توحیدی شنبه(۳ مهر)سال ۱۴۰۰ بر اثر بیماری در سن ۹۲ سالگی به ملکوت اعلی شتافت.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت علامه حسن زاده آملی درگذشت این عالم فرهیخته را تسلیت گفتند. در متن پیام ایشان آمده است: «با تأسف خبر درگذشت عالم ربّانی و سالک توحیدی، آیت الله آقای حسن‌زاده آملی رحمهالله‌علیه را دریافت کردم. این روحانی دانشمند و ذوفنون از جمله چهره‌های نادر و فاخری بود که نمونه‌های معدودی از آنان در هر دوره، چشم و دل آشنایان را می‌نوازد و توأماً دانش و معرفت و عقل و دل آنان را بهره‌مند می‌سازد. نوشته‌ها و منشأت این بزرگوار منبع پر فیضی برای دوستداران معارف و لطایف بوده و خواهد بود ان‌شاءالله. اینجانب به همه‌ی دوستان و شاگردان و ارادتمندان ایشان بویژه به مردم مؤمن و انقلابی آمل و جوانان مشتاقی که مجذوب مواضع انقلابی و خلقیات والای انسانی آن مرحوم بودند تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و مغفرت و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه