دستگیری سارقان مسافربرنما در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری سارقان مسافربرنما در منطقه تولم شهر این شهرستان خبر داد و گفت: زن و شوهر سارق حین تردد شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار متوقف و دستگیر شدند.

دستگیری سارقان مسافربرنما در صومعه‌سرا

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به آثار منفی و تبعات روحی و روانی وقوع سرقت برای مالباختگان، وقوع اینگونه از جرایم را تهدید کننده امنیت و سلب آسایش مردم عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع سرقت طلاجات یک خانم در تولم شهر در پوشش مسافربرنما، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ “رضا کوهستانی” با بیان اینکه با تحقیقات میدانی، ماموران سرنخی از خودروی متهمان بدست آوردند، گفت: با انجام اقدامات فنی خودروی زن و شوهر سارق حین تردد شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های همجوار متوقف و متهمان دستگیر شدند. متهمان ۳۹ و ۴۴ ساله در تحقیقات پلیس به سرقت ۶ حلقه النگو به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از خانم ۶۰ ساله تحت پوشش مسافربر اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه