در گفتگو با ۸دی مطرح شد:

نماینده رشت: سیاستمداران آذربایجان فریب آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورند

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام، گفت: سیاستمداران جمهوری آذربایجان فریب آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورند، به دامان مردم برگردند و سعی نکنند بر علیه مردم خود و کشورهای منطقه اقدامی انجام دهند.

نماینده رشت: سیاستمداران آذربایجان فریب آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورند

محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با خبرنگار هشت دی، در رابطه با تعاملات سیاسی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ارتباطات اخیر کشور ها با ایران نشان داد تحریم ها اثر نداشته و بسیاری از کشورها در تعاملاتشان نشان دادند که به دنبال ارتباط با تیم جدید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی در رابطه با تحولات اخیر افغانستان، گفت: تحولات اخیر افغانستان نشان داد آمریکا در هر جایی پا بگذارد جزء خرابکاری، نابودی و قتل عام در پی نخواهد داشت و آمریکا همواره به دنبال منافع خودش بوده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس افزود: استعمارگران باید از فرار آمریکا از افغانستان درس بگیرند و بدانند وقتی مردم با آن ها همراهی نکنند نمی توانند به نتیجه برسند.

احمدی سنگری در رابطه با تحولات اخیر در آذربایجان و اظهارات الهام علی اف، گفت: این اظهارات نشان دهنده ی فریب خوردگی است.

وی تصریح کرد: برخی آقایان که کوتوله های سیاسی هستند در رابطه با ایرانی که آمریکا جرأت تهدید کردنش را ندارد، حرف هایی زده اند و جواب خوبی هم از سوی مردم گرفتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آذربایجانی ها فریب آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورند، به دامان مردم برگردند و سعی نکنند بر علیه مردم خود و کشورهای منطقه اقدامی انجام دهند.

وی با بیان اینکه انگلیس معتقد بود “تفرقه بیانداز و حکومت کن” این در حالی است که آمریکا، “تفرقه می اندازد و نابود می کند؛ خاطرنشان کرد: بنابراین امیدوارم تصمیمات و اظهارات سیاستمداران آذربایجانی با منافع مردم کشورشان همخوانی داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه