مسافران از سفر به گیلان خودداری کنند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به نزولی بودن‌روند ابتلا به کرونا در گیلان گفت: از تمامی مسافران درخواست دارم کاهش روند ابتلا به کرونا در گیلان را به معنای کنترل کامل کودید۱۹ در این استان تلقی نکرده و از سفر به گیلان خودداری کنند.

مسافران از سفر به گیلان خودداری کنند

به گزارش ۸دی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان در شیب نزولی روند ابتلا به کرونا اظهار کرد: با سرعت یافتن روند واکسیناسیون و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی روند ابتلا به بیماری کرونا در این استان بعد از چندین ماه سخت نزولی شده است.

وی با اشاره به بستری بودن ۷۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری بوده در مراکز درمانی گیلان از دو هزار و ۱۰۰ بیمار به ۷۰۰ بیمار رسیده است که این امر نشان دهنده تاثیر واکسن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کنترل کرونا است. ۱۱۵ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در گیلان شناسایی شد و ۱۰۹ بیمار بد حال همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند لذا کوچکترین غفلت می‌تواند موج‌ بعدی کرونا را در گیلان آغاز کند.

انوش دهنادی مقدم با درخواست از مسافران در خصوص عدم سفر به گیلان در این شرایط خاص از بیماری کرونا بیان کرد: از تمامی مسافران درخواست دارم کاهش روند ابتلا به کرونا در گیلان را به معنای کنترل کامل کودید۱۹ در این استان تلقی نکرده و از سفر به گیلان خودداری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه